خبرهای داغ:
همان طور که درگذشته روحانیت اجازه نفوذ و طراحی فتنه به دشمن را نداده است، امروز هم باید مانند گذشته اجازه فتنه های دیگر را ندهد.
کد خبر: ۸۹۷۲۰۵۹
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰

روحانیت اجازه نفوذ و طراحی فتنه به دشمن را نمی دهد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین گواهی در چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی طلاب که در ورزشگاه شهید رضائیان قم برگزار شد با بیان اینکه فضیلت انسان به علم، تقوا و جهاد است، گفت: بر اساس آیات قرآن کسانی که دارای این فضائل هستند در پیشگاه خدای متعال از جایگاه رفیعی برخوردار می باشند.

رئیس سازمان بسیج اساتید و طلاب کشور با بیان اینکه روحانیت در پیروزی انقلاب و 8 سال دفاع مقدس نقش پررنگی از خود به نمایش گذاشته اند،افزود: دلیل این مسئله تقدیم بیش از 4 هزار شهید روحانی به انقلاب است.

وی افزود: حوزه های علمیه در یک روز در سال 65 بیش از  140 شهید تقدیم نظام و انقلاب کردند و این مسئله نشان می دهد، روحانیت در همه مسائل پیشگام بوده و لحظه ای از آرمانهای امام راحل عقب نشینی نکرده است.

حجت الاسلام والمسلمین گواهی با تاکید براینکه امروز رسالت حوزویان برای دفاع از دین، اسلام و ارکان انقلابی از گذشته  سنگین تر شده افزود: از دیگر جاهای که حوزه می تواند نقش آفرینی کند، حضور درصحنه های مختلف و تبین فتنه و ارکان انقلاب و آرمانهای امام راحل است.

رئیس سازمان بسیج اساتید و طلاب کشورعنوان کرد: روحانیت درهمه صحنه ها نقش آفرینی کرده است، در دوران دفاع مقدس و قبل از آن بیشترین محرومیت و مظلومیت را داشته است و امروز همین محرومیت و مظلومیت وجود دارد.

وی افزود: ولی بنا نیست که این محرومیت باعث شود روحانیت از رسالت اصلی کناره گیری کند و فاصله بگیرد، اما با این حال همان طور که در گذشته روحانیت اجازه نفوذ و طراحی فتنه  به دشمن را نداده است، امروز هم باید به مانند گذشته اجازه  فتنه های دیگر را ندهد. 

حجت الاسلام والمسلمین گواهی افزود: یکی از برنامه که روحانیت می تواند در آن نقش آفرینی کند، جذب جوانان و تبیین مسائل دینی و شرعی و پاسخ گویی به شبهات عقیدتی است،امیدواریم حوزه های علمیه دراین امور هم بتواند قدم های جدی تری برای اعتلای دین و اسلام بردارد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها