فرمانده سپاه قائم شهر در جمع فرماندهان پایگاه مقاومت،اعضای شورای اسلامی ودهیاران شهرستان گفت : استکبار جهانی در حال پیاده سازی طرحی است به نام قدرت هوشمند تا مردم درمقابل نظام قرار گیرند.
کد خبر: ۸۹۷۲۰۷۳
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ابراهیم یعقوبی با بیان اینکه در سال88 حضور ملت در برابر فتنه انگیزی سران فتنه و فریب خوردگان داخلی به صورت همه جانبه وارد صحنه شدند ادامه داد : وقتی ملت می بینندبرخی جیره خواران داخلی با تخریب اموال عمومی،آتش زدن مغازه ها،ماشینها ومهمتر از آن اهانت به مقدسات مثل آتش زدن پرچم ،مساجد وحسینیه ها،ایجاد رعب و وحشت حمله به مراکز نظامی ومردم در صدد ضربه به این نظام و انقلاب هستند پی به مقاصدسوء شان می برند ودر مقابل آنها ساکن نخواهند نشست که مصداق آن را در سال88 دیده ایم.

این مسئول افزود : حل مشکل وضعیت معیشت مردم،گرانی،تورم،بیکاری و... مطالبه به حق مردم می باشدکه در این زمینه مسئولان باید پاسخگو باشند، اما در این میان دشمنان با بهره برداری از شرایط ایجاد شده اغتشاش،ناامنی وآشوب براه     می اندازندتا از آب گل آلود ماهی بگیرند.

یعقوبی با اشاره به این موضوع که دشمنان ما علناً اعلام می کنند که جنگ را به داخل کشور می کشانیم اذعان نمود : توطئه دشمنان ما از ابتدای پیروزی انقلاب وجود داشته و دارد  وتمام شدنی نیست لذا آنچه که در اینجا ضروری است بصیرت وهوشیاری ملت است که با حضور به موقع خود در صحنه این توطئه را در نطفه خفه کنند.

فرمانده سپاه قائم شهرضمن در خواست هوشیاری همه فرماندهان پایگاه مقاومت تاکید کرد:گفتمان سازی و روشنگری مردم،برگزاری گشت محله محوراز وظایف مهم فرماندهان پایگاه مقاومت در وضعیت کنونی است.

وی در پایان یاد آور شد: به فضل الهی این نقشه دشمنان نیز با حضور همه جانبه ملت نقش برآب خواهد شد و برای حمایت از نظام اسلامی و ولایت فقیه واعلام انزجار از این اعمال ننگین و زشت همه بسیجیان با شرکت در راهپیمایی روز                    پنج شنبه14/10/96مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان این نظام و انقلاب خواهیم زد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها