امام جمعه آمل : امروز باید مطالبات موجود با عقل و منطق بیان شود تا به خواسته های خود برسیم و مدیران امر از حرف زدن دست برداشته و گام های عملی برای بهبود وضعیت معیشت مردم و مطالبات جامعه بردارند.
کد خبر: ۸۹۷۲۰۷۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه آمل ؛  حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل در همایش فعالان رسانه شهرستان آمل که با عنوان بصیرت در رسانه و به همت کانون بسیج رسانه شهرستان آمل در سپاه ناحیه آمل برگزار شد اظهارداشت: مردم مطالباتی دارند و به حق است که می توانیم دست در دست هم دهیم و مشکلات موجود را حل کنیم که باید از فرصت به وجود آمده استفاده کرده و مردم را ببینیم.

وی تصریح کرد: در انتخابات حرف هایی زده شد که همه باید درخصوص آن جوابگو باشند که ضرورت دارد اتفاقات این روزهای کشور جدی گرفته شود.

امام جمعه آمل با بیان این که ضرورت دارد شرایط لازم برای بهبود وضعیت جوانان فراهم شود، گفت: وظیفه نظام است که اماکن ورزشی را در اختیار جوانان قرار دهد اما در این شهرستان حتی یک مکان ورزشی نداریم که به صورت رایگان در اختیار جوانان باشد و حتی برای ورود و بازدید از موزه ها نیز باید هزینه پرداخت کنند.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: مطالبات جوانان را ندیدیم و نمی بینیم که نیاز است خواسته های نسل جوان جامعه به شکل ها و نگاههای مختلف برآورده شود که ضرورتی اساسی است.

وی با بیان این که شرایط امروز کشور نتیجه کم توجهی به منویات رهبری است، ادامه داد: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر به موضوع اشتغال، امنیت، توسعه و اقتصاد توجه ویژه ای داشتند که اگر در راستای عملی کردن منویات رهبری گام برمی داشتیم شاهد اتفاقات کنونی نبودیم.

امام جمعه آمل با اشاره به این که امنیت و آرامش ایران اسلامی در دنیا مثال زدنی است، گفت: امروز باید مطالبات موجود با عقل و منطق بیان شود تا به خواسته های خود برسیم و مدیران امر از حرف زدن دست برداشته و گام های عملی برای بهبود وضعیت معیشت مردم و مطالبات جامعه بردارند.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که رسالت اصحاب رسانه در مسیر بیان حقایق و واقعیت ها است، بیان داشت: اصل انقلاب اسلامی بر مبنای خدمت به مردم بوده است که ضرورت دارد گام های عملی شایسته ای در این مسیر برداشته شود.

وی اظهارداشت: امروز بانکها و مووسسات مالی بزرگترین خیانت را به مردم می کنند و چرا دولت نباید برخورد لازم را داشته باشد که همین امور سبب نارضایتی مردمی می شود.

حجت الاسلام حسین محمدیان امیری، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل در این همایش گفت: رسانه ها باید رسا بوده و کار آنها در مسیر بیان حقایق باشد که می توانند اثرگذاری بسیاری داشته باشند.

وی با بیان این که بصیرت رسانه ها باید آنقدر بالا باشد تا بصیرت آفرین برای آحاد جامعه باشند، گفت: امروز فضای مجازی تبدیل به فضای حقیقی شد که اثر عمیقی بر جان ها دارد و تکالیف در این حوزه زیاد است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام محمدیان امیری افزود: ضرورت دارد رسانه های بسیجی در دفاع از نظام ولایی و حمایت از بیانات رهبری، بسیجی وار ورود کنند که امید می رود که ما این تکلیف سنگین خود را به سرمنزل مقصود برسانیم.

حسن افشار، رییس سازمان بسیج رسانه مازندران در این همایش گفت: نیاز است اصحاب رسانه در مسیر منویات امام و رهبری گام بردارند که می فرمایند تفکر انقلابی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

وی با اشاره به این که رسانه انقلابی در مسیر رسالتها و آرمان های انقلاب اسلامی گام بردارد، تصریح کرد: کمک برای تربیت انسان رسانه ای باید مورد توجه قرار گیرد که اصحاب رسانه دیدبان مبانی انقلاب هستند.

افشار ادامه داد: جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی باید تشکیل شود که هدف نهایی برای کمک به مهندسی افکار مردم است تا نگذاریم دشمنان نقش آفرینی کنند که نیاز می رود اصحاب رسانه به دنبال تصرف افکار مردم باشند.

گفتنی است؛ در این همایش از خانواده شهید یوسف قناعت شهید شاخص کانون بسیج رسانه شهرستان آمل، علیرضا عزیزکمالی از گروه رسانه ای کمال  به عنوان پیشکسوت و فاطمه شفیع زاده فعال رسانه ای قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها