خبرهای داغ:
با حضور جمعی از علاقه مندان در حوزه هنری قزوین برگزار شد:
نشست تحلیل و بررسی نمایشگاه تصویرگری «افق های تازه» آثار؛ هنرمندان ایرانی و خارجی با حضور جمعی از علاقه مندان در حوزه هنری قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۲۱۱۹
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ در این نشست «مجید کاظمی» مهمترین ویژگی نمایشگاه افق های تازه نو آوری آن در بهره گیری از ظرفیت های فضاهای دیجیتال برشمرد.
وی گفت: افق های تازه نشان داد که هنر تصویرگری علاوه بر کتاب و مطبوعات در عرصه دیجیتالی (تلگرام و استیکر ها و...) هم امکان حضور دارد.
مجید کاظمی افزود: حضور موفق هنرمندان در این نمایشگاه گویای ظرفیت های نهفته هنرمندان ایرانی است که توانسته اند در ابعادی بین المللی آثاری نو خلق و ارائه کنند، آثاری ارزشمند و بدیع که در حوزه تصویرگری با بیان هنرمندانه (کمیک استریپ، تبلیغات و جهان افسون) ارائه کنند.
وی اذعان داشت: نمایش آثار فوق بهانه ای است تا علاقه مندان، هنرجویان، دانشجویان و مدرسان هنر، ضمن بحث و گفتگو با ابعاد مختلف این نگاه بیشتر آشنا شده و پی به ظرفیت های آن در جهان امروز ببرند.
این مدرس هنر یادآور شد: نمایشگاه فوق گزیده ای از نمایشگاه بزرگ سالانه انجمن تصویرگران ایران است که با حمایت مسوولان فرهنگی و هنری بصورت همزمان در دو شهر بزرگ؛ قزوین و قم افتتاح گردیده و بنا دارد تا در شهرهای مختلف کشور نمایش داده شود.
گفتنی است: نمایشگاه «افق های تازه» شامل: پنجاه اثر با تکنیک: اکرولیک ، رنگ روغن، دیجیتال و...(آثار هنرمندان ایران و جهان) زیر نظر: مجید کاظمی و فرید آمالی در نگارخانه مهر به نمایش درآمده است و علاقه مندان می توانند تا 20 دیماه در نگارخانه مهر واقع در بلوار مدرس جنوبی، روبروی بوستان ملت، جنب سینما بهمن، پلاک 70 دایر دیدن کنند.
1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها