استاندار کردستان:

کاهش آسیب‌های اجنماعی با بستر سازی فضای آموزشی مناسب

استاندار کردستان با اشاره به اهمیت فضا‌های آموزشی در جامعه گفت: فضای آموزشی بیشتر در مناطق حاشیه نشینی شهر‌ها باعث کاهش آسیب‌ها در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۲۱۲۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، گفت: باید اهمیت بیشتری به آموزش و پرورش نسبت به سایر واحد‌ها و زیرساخت ها‌ی دیگر داده شود، زیرا که این نهاد آموزشی تعلیم و تربیت را به عهده دارد.

این مقام مسئول اظهار داشت: آموزش و پرورش زیر بنای توسعه کشور است و باید نهایت تلاش را برای تقویت بیشتر این نهاد آموزشی در حد توانمان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه فضای آموزشی بیشتر در مناطق حاشیه نشینی شهر‌ها و روستا‌ها باعث کاهش آسیب ها‌ی اجتماعی در جامعه می‌شود، افزود: زیربنای پیشرفت و توسعه هر کشوری توسعه علمی در آن کشور است، بنابراین ضروری که همه به این نهاد آموزشی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

مرادنیا در ادامه تصریح کرد: کمیته تلفیق معافیت حامل‌های انرژی مراکز شبانه‌روزی تصویب شده و باید در مجلس نیز مصوب شود و اگر تصویب نشد در استان تصمیماتی در این رابطه انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به اهمیت تربیت بدنی در حوزه آموزش وپرورش افزود: تربیت بدنی در حوزه آموزش و پرورش بسیار مهم است و نباید مورد بی توجهی قرار گیرد، زیرا که در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارد.

استاندار کردستان در پایان با قدردانی از زحمات کارکنان آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در کل کشور دارای مشکلاتی است و نیاز که شرایط آموزش و پرورش کشور‌های پیشرفته مورد بررسی قرار گیرد و از سیستم آموزشی آن‌ها الگوبرداری شود تا مشکلات این حوزه کاهش یابد.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات