دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بانه با بیان اینکه ۲۱ طرح جدید اشتغالزایی در ششمین جلسه این کارگروه به تصویب رسیده است گفت: با تصویب این ۲۱ طرح زمینه اشتغال ۱۴۴ نفر دیگر از مردم بانه فراهم شده است.
کد خبر: ۸۹۷۲۱۶۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حمید ساعدپناه شامگاه گذشته در پایان ششمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بانه در گفت و گو با خبرنگاران خبرگزاری بسیج از کردستان،از تصویب ۲۱ طرح اشتغالزایی دیگر در ششمین نشست این کارگروه خبر داد.

وی با بیان اینکه برای تصویب این طرح‌ها بیش از ۸ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات اشتغالزایی فراگیر در نظر گرفته شده است افزود: باتصویب این تعداد طرح زمینه اشتغال ۱۴۴ نفر دیگر در بانه فراهم خواهد شد.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بانه، تصریح کرد: ۱۴ طرح اشتغالزایی در حوزه صنعت، معدن و تجارت، ۲ طرح در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ یک طرح در حوزه راه و شهرسازی از جمله طرح‌های اشتغالزایی است که امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بانه به تصویب رسیده است.

وی همچنین تصویب یک طرح در حوزه جهاد کشاورزی با اعتبار ۱۴۰ میلیون تومان با اشتغالزایی ۳ نفر و یک طرح در زمینه ورزش با اعتبار ۶۲ میلیون تومان را از دیگر طرح‌های تصویب شده در ششمین کارگروه اشتغال شهرستان برشمرد.

وی یادآورشد: دو طرح از تعداد ۲۱ طرح تصویب شده این کارگروه بیش از ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات نیاز دارد که به کارگروه اشتغال استان ارجاع داده خواهند شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات