خبرهای داغ:
«وقتی میمون می‌شوم» مجموعه داستان طنز برای نوجوانان است که از سوی نشر ذکر منتشر شده و ماجرای پسری را روایت می‌کند که وقتی هیجان زده می‌شود به شکل میمون درمی آید.
کد خبر: ۸۹۷۲۱۸۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، «کلاید»، پسربچه ای است که زود از همه چیز هیجان زده می‌شود. «کلودیا»، خواهر دوقلویش همیشه کاری می‌کند تا او به دردسر نیفتد اما وقتی کلاید، یک موز عجیب و غریب را در موزه علوم می‌خورد به میمون تبدیل می‌شود.  

کلاید و خواهرش کلودیا، تنها کسانی هستند که این راز را می‌دانند به همین خاطر کلودیا همیشه سعی می‌کند جلوی هیجان زده شدن برادر خود را بگیرد. اما وقتی کلاید، شبح یک دزد را در راهروی مدرسه می‌بیند، مجبور می‌شود از قدرت میمونی اش استفاده کند تا دزد دستگیر شود. آیا کلاید می‌تواند به زندگی عادی خود برگردد و به یک پسربچه تبدیل شود!؟

«کلاید و میمون طلایی؛ کلاید و نمایشگاه حیوانات خانگی؛ کلاید و همسایه جدید و کلاید و شبح مدرسه» عناوین مجموعه چهار جلدی «وقتی میمون می‌شوم» نونشته تیموتی رولاند است. این رمان طنزآمیز برای نوجوانان را امیرحسین میرزائیان ترجمه و «کتاب های قاصدک» واحد کودک و نوجوان انتشارات ذکر منتشر کرده است.

هر جلد از مجموعه «وقتی میمون می‌شوم» به قیمت پنج هزار تومان و در ۱۱۰۰ نسخه منتشر شده و در اختیار نوجوانان قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها