هفتمین دوره کارگاه و نمایشگاه عکاسی نجومی پروژه بین‌المللی جهان در شب با همکاری خانه هنرمندان استان زنجان و دبیرخانه دایمی توان در ایران، در شهر زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۲۲۲۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، عضو هیئت مدیره خانه هنرمندان استان زنجان از برگزاری یک دوره استانی عکاسی نجوم در بهمن‌ماه برای عکاسان استانی خبر داده و گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه عکس آسمان شب، تعدادی از کودکان به بازدید از این نمایشگاه رفته و برداشت خود از عکس‌ها را به نقاشی تبدیل خواهند کرد.

مرتضی الیاسی افزود: ثبت‌نام در هفتمین کارگاه و نمایشگاه بین‌المللی جهان در شب از شنبه ١٦ دی ماه آغاز شده و در روزهای دوم تا چهارم اسفندماه این کارگاه دایر می‌شود.

وی با اشاره به حضور سه عکاس بین‌المللی در این کارگاه اظهار داشت: در این کارگاه عکاسان نام آشنای داخلی و خارجی همچون بابک امین تفرشی( مدیر و موسس توآن) ساکن آمریکا و عکاس نشنال جئوگرافیک، جف دای( عضو توان) از کشور چین، استفان گیزارد (عضو توآن) از کشور آلمان، اسدالله قمری نژاد ( پیشکسوت عکاسی نجومی کشور)، امیر حسین ابوالفتح (عضو توآن) و طاها قوچکانلو ( عکاس آسمان شب) حضور خواهند داشت.

الیاسی در مورد هزینه حضور در این کارگاه‌ها برای عکاسان اظهار داشت: عکاسان خارج استان در لحظه ثبت‌نام باید هزینه ٣٦٠ هزار تومانی پرداخت کنند و برای عکاسان زنجانی نیز هزینه ١٦٠ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به آغاز ارسال عکس برای جشنواره عکاسی هفتمین کارگاه و نمایشگاه پروژه  "جهان در شب"  گفت: ارسال عکس رایگان بوده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دبیرخانه توآن در ایران مراجعه کنند.

طبق اطلاعات سایت دبیرخانه توآن، شرکت در دوره آموزشی تنها با ثبت‌نام از طریق وبسایت و واریز مبلغ به صورت آنلاین امکان پذیر بوده و شرط سنی برای شرکت‌کنندگان داشتن ١٨ سال و داشتن آشنایی با مفاهیم عکاسی پایه و آشنایی با دوربین‌های عکاسی DSLR و نحوه استفاده از آن است.

 

ارسال نظرات