نساجی از ساعت 14 در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان ایران جوان بوشهر است و خونه به خونه بابل هم در رفسنجان به مصاف مس این شهر خواهد رفت.
کد خبر: ۸۹۷۲۲۶۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور از امروز آغاز می شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، در نخستین هفته دور برگشت این رقابتها ، تیم نساجی مازندران از ساعت 14 امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان تیم ایران جوان بوشهر است.

داوود مهابادی که چند هفته ای است به جای مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی نساجی منصوب شده قصد دارد دور برگشت را با قدرت آغاز کند و نساجی را همچنان در رده های بالای جدول نگه دارد.

نساجی که در پایان دور رفت از 17 بازی با 30 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت می خواهد خود را به عنوان مدعی صعود ، در کورس رقابت باقی بماند.

تیم خونه به خونه بابل هم امروز از ساعت 14 در رفسنجان به مصاف مس این شهر خواهد رفت. شاگردان جواد نکونام در تیم خونه به خونه که به مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی کشور هم راه یافته اند در لیگ دسته یک هم، می خواهند یک مدعی باشند.

آنها در پایان دور رفت با 29 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفتند و قصد دارند در دور برگشت با جبران امتیازات ، خود را به بالای جدول برسانند و مدعی صعود باشند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها