مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری زیر بارش برف به میدان آمدند تا با آرمانهای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تجدید عهد و پیمان کرده و فتنه گری آشوب گران را محکوم کنند.
کد خبر: ۸۹۷۲۲۸۹
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ راهپیمایی بزرگ "شکوه وحدت، انسجام و اقتدار مردمی نظام اسلامی" در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

گفتنی است: مردم ولایتمدار شهرستان شهرکرد، دوشادوش دیگر غیورمردان بختیاری، مسیر میدان فردوسی، خیابان ملت تا میدان انقلاب را پیمودن و با حمل پلاکارد، پوستر و تراکت، و برخی نیز با پوشیدن کفن و شعارهای انقلابی، فتنه گری و اغتشاشات اخیر در کشور را محکوم و با آرمانهای انقلاب اسلامی و مقام منیع ولایت تجدید عهد و پیمان کردند.

شایان ذکر است: در سایر شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری نیز راهپیمایی باشکوهی در این روز برگزار و از مسئولین و دولتمردان خواسته شد برای تحقق مطالبات به حق مردم تلاش مضاعف نمایند.

 در این روز که بارش رحمت الهی و برف سراسر استان چهارمحال و بختیاری را فرا گرفته بود؛ مردم قهرمان و انقلابی شهرهای؛ شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل، شلمزار، چلگرد، بن، سامان، هفشجان، و فرخشهر به میدان آمدند و بر پایبندی خویش بر عهد خود با امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی تإکید کردند.

ارسال نظرات