خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار قزوین:
مطالبه‌گری حق قانونی مردم است و بایستی آن را از کانال‌های قانونی مشروع، منطقی و در چهارچوب و ضوابط درخواست کنند.
کد خبر: ۸۹۷۲۲۹۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونین بنیاد استان قزوین گفت: یکی از ویژگی‌های جامعه دموکرات همین است که مردم مطالبه‌گر باشند ولی بایستی این مطالبات را از کانال‌های قانونی مشروع، منطقی و در چهارچوب و ضوابط درخواست کنند.
وی با بیان اینکه شکست آشوبگران طی جریانات اخیر در اصل شکست دیگری بود که در پرونده آمریکا ثبت شد، افزود: کار افرادی که آرامش و امنیت مردم را بر هم می‌زنند و در جامعه نگرانی به وجود می‌آورند زیبنده مردم بصیر و فهیم ایرانی نیست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با ظرفیت و امکاناتی که وجود دارد مردم باید مطالبات خود را از راه‌های قانونی پیگیری نمایند و به خواسته خود برسند.
این مسوول افزود: حرکات توهین‌آمیز به مقدسات دور از شان ایرانی است و ما از طرف جامعه ایثارگران استان قزوین این حرکت را محکوم می‌کنیم.
وی گفت: آمریکا و اسرائیل با برپایی حق و عدالت مخالف هستند و هر کشوری که در این راستا حرکت کند تلاش در نابودی آن دارند، ولی با همت مسلمانان بزودی شاهد پیروزی حق علیه باطل در سراسر جهان خواهیم بود.
حقایق‌پور از جامعه ایثارگران تقاضا کرد با حضور در صحنه‌های انقلاب و راهپیمایی‌های اعلام شده با آرمان‌های نظام و رهبری انقلاب بیعت دوباره کرده و طومار فتنه‌گران و آشوبگران را در هم بپیچند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها