خبرهای داغ:
مردم می گویند:

همیشه همراه رهبرمان می مانیم

خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین با حضور در بین مردمی که امروز راهپیمایی علیه اغتشاشات را صورت داده اند نظر آنان را در خصوص وقایع اخیر جویا شده است.
کد خبر: ۸۹۷۲۳۴۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در حاشیه برگزاری تجمع ولایتمداران قزوین که صبح امروز در شهر قزوین و از میدان میرعماد تا سه راه خیام با حضور پرشور مردم ولایتمدار قزوین انجام شد گفتگویی با مردم حاضر در این تجمع انجام داده ایم که از نظر می گذرد.
فاطمه احمدی دانش آموز دوره متوسطه اول در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر علت حضور در این تجمع بیان کرد: امروز برای سرکوبی فتنه گرانی آمده ایم که قصد دخالت در امور کشور ما را داشتند و نیز آمده ایم تا به رهبر عزیزمان بگوییم تا زمانی که ما نیروی ولایی کشورمان هستیم هیچ کس نمی تواند به انقلاب ما آسیبی برساند. ما باید بصیرت داشته باشیم وهمان طورکه مقام معظم رهبری فرمودند هنردرصبراست و گوهر دربصیرت، پس اگربصیرت داشته باشیم می توانیم دوست را از دشمن تشخیص دهیم و راه درست را انتخاب نماییم.
درادامه سعید محمدی، فرهنگی و فرزند شهید اظهار کرد: گروهی برای ضربه زدن به اموال عمومی به خیابان ها ریخته بودند که کار اینها با هیچ یک از اهداف مردم که برای مطالبه گری تجمع کرده بودند قابل توجیه نبود. وی گفت: بهترین مولفه برای جوانمان امروز که امام را ندیده و جنگ را لمس نکرده اند این است که در مسیرانقلاب حرکت کرده و از ولایت فقیه پیروی نمایند.
اعظم فتاحیان دانشجوی رشته حقوق گفت: امروز روز اقتدار انقلاب است ما آمده ا یم بگوییم که همیشه همراه رهبر عزیزمان هستیم و این که اغتشاش با مطالبه گری متفاوت است و مردم حتی اگر از مسوولان رضایت نداشته باشند هرگز رهبر را تنها نمی گذارند وهمیشه حامی رهبر معظم انقلاب هستند وما هرگز به اغتشاشگران که مزدوران دشمنان انقلاب هستند هیچ وقت نمی توانند در امور کشور دخالت کنند.

تاروردی فرهنگی و بسیجی بیان کرد: امروز یکی از روزهای به یادماندنی انقلاب است. هر کسی که بخواهد در هر نقطه ای مقابل جریان انقلاب حرکتی کند، مردم همیشه در صحنه بوده و همه تغییر و تحولات نظام را کنترل کرده و حامی ولایت هستند. در همین جمعیت امروز از قومیت های مختلف و برادران اهل سنت حضور داشتند و این حضور، این پیام را می رساند که مردم به بالاترین سطح شعوردر حمایت از اهداف ملی و حمایت از ولایت فقیه رسیده اند و هیچ نظام و حرکتی نمی تواند در مقابل این موج شعور و بصیرت ایستادگی کند. مردم به این باور رسیده اند که همیشه و در همه حال حامی کشور و نظام و به خصوص رهبری باشند و به دلیل حضور مردم انقلاب ما بیمه است. ملت و حکومت دو پیوند جدا نشدنی هستند و هرگز از یکدیگر جدا نمی شوند. امروز لازم بود در میدان داخلی حضور یابیم و هستیم. مزدورانی که علیه نظام اقدام می کنند نیز بدانند که مردم همیشه در صحنه هستند و این انقلاب که خون های زیادی برای آن ریخته شده هرگز تنها نخواهد ماند.
قشر جوان انقلاب و جنگ را ندیده است اما ماهیت و قانون انقلاب، مردم سالاری دینی است و بنا برهمین اساس جوانان نیز همیشه انقلابی و ولایت دوست هستند. راهبرد این نظام نیز طبیعتا باید به گونه ای باشد که به فکر جوانان باشند و به مشکلات آنان رسیدگی کنند. این امر تلاش زیادی را می طلبد.
1010/ت50/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار