با عنایت به نامگذاری هفته بصیرت و میثاق با ولایت در شهرستان ابرکوه که از نهم تا 15 دی میباشد لذا به همین مناسبت سرهنگ محمد حامد حُرزاده معاون سیاسی سپاه الغدیر استان با امام جمعه شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۸۹۷۲۳۹۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه؛ در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه گفت : مردم فهیم و بصیر و انقلابی شهرستان مردمی ولائی هستند و به لطف خدا دنبال جریانات سیاسی نیستند و به همین جهت گرایشات سیاسی در شهرستان بسیار کم رنگ است .
وی افزود : جریان اصول گرا و اصلاح طلب هردو در کشور و استانها از جمله استان یزد هستند و بدیهی است که رشحات هم در ابرکوه دارند اما جوّ حاکم بر شهرستان جو ولائی و بسیجی است بنده ضمن آنکه همسو با این جریان عظیم مردمی در حرکتم دافع اصلاح طلب و اصول گراهم نیستم چون همه را فرزندان خود و نیروهای انقلاب می دانم و همه برایمان محترمند  اما هر کدام بخواهند در مواضع خود سمت افراط پیدا کنند کنترل می شوند که تا کنون هرگز ما در شهرستان سمت و سوی افراطی نداشته ایم .
بر این اساس شاخصه سیاسی ابرکوه همان شاخصه ولائی است و به همین دلیل همه عزیزان دست در دست هم تابع فرامین رهبری ، وحدت و همدلی دارند و موضع ما هم به تأسّی از رهبری ، جذب حدّاکثری و دفع حدّاقّلی است .
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان افزود : مدیریت شهرستان در بخشهای فرهنگی سیاسی و اجتماعی مبتنی بر اصول و مبانی انقلاب و جهت بخشی های ولی فقیه استوار است و ملاک حمایت ما هم همگرائی با مواضع ولایت و مصالح نظام اسلامی است و امیدوارم همه جا اینچنین باشد تا مردم ما شاهد پراکندگی و دوگانگی نباشند .
در این دیدار امام جمعه ابرکوه همچنین در خصوص اغتشاشات گروهی فرصت طلب گفت : متولیان کشور در دهه گذشته در برابر هشدارها ومطالبات مقام معظم رهبری و تأکید معظم له به مبارزه با فقر و فساد و تبعیض – خود را به خواب خرگوشی زدند و با دل خوش کردن به شعار و بیان آمار و پرداختن به حواشی و مجادلات سیاسی به جای دلسوزی به معیشت مردم دلسوز معیشت نمایندگان مردم شدند و غول گرائی روز به روز وحشتناک تر به زندگی مردم سرک کشید و موجبات اعتراض تعدادی آزرده خاطر از مشکلات معیشتی را فراهم کرد با اینکه حق مردم است که به گرانی معترض باشند (( و مرگ بر گرانی بگویند )) اما در این میان عقده های کپک زده در جمع آنان نفوذ می کنند و سیرانحرافی و اغتشاش به آن می دهند.
وی افزود: در این خصوص باید بگویم که این اغتشاشات پیش درآمد فتنه ای جدید است که دشمن شادکن می باشد اما روشن است که اعتراضات قانونی علیه گرانی باید صف جدا از فتنه جوئی جدید داشته باشد و همین هم متأسفانه معلول کوتاهی جمعی از مسئولین در بحث کلان کشوری است که به جای تعمیق رضایت مردم عکس آن عمل کردند .
درکشور – استانها و شهرها دستگاههای اجرائی و بعضاً قضائی موجبات گلایه مندی مردم را با کم لطفی ها و پاس دادنها و کاغذ بازیها فراهم کردند – مسئولین نظارت و حراستی ادارات کل و ناظرین استانی هم با تساهل و تسامح کارپردازان را تشویق و کارشکنان را توبیح نکردند و با تعاملات فاسد در ادارات و در مجموع مطالبه رهبر را به نحو مطلوب پیگیر نشدند و با فقر و فساد و تبعیض برخورد نکردند .
چرا با کسانی که حقوق نظام را می خورند و زیراب نظام را می زنند برخورد نشد که امروز شاهد سوء استفاده پیاده نظامهای امریکا از اعتراض مردم به گرانی نباشیم ؟!
مبادا حراستی ما عموماً نیروهای خادم و خائن را می شناسند و می فهمند مهره های کارساز و کارسوز چه کسانی هستند ؟ - بنده به مدیر کل حراست و بازرسی استان عرض کردم کشور نیازمند به انقلاب اداری است و گرنه موجبات نارضایتی مردم زیاد شده و مشکل گرانی که هر روز بدتراز دیروز است برای مردم کمرشکن شده است و باید به مردم پاسخ قانع کننده – صریح و سریع داد و مردم وجوانان هم هوشیار باشند تا از نقد واعتراض آنان دشمنان بهره برداری نکنند.
ارسال نظرات