خبرهای داغ:
فرمانده نيروي انتظامي استان قم با اشاره به حوادث اخير گفت: در میدان پلیس حضور داشت که بايد تصميم مي‌گرفت، فلش اقتدار پلیس به سمت آشوبگران اصلی بود.
کد خبر: ۸۹۷۲۴۳۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، کاظم مجتبایی ظهر امروز در دیدار جمعی از برگزارکنندگان چهارمین کنگره قرآنی با آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: این مسابقات قرآنی هر سال برای کارکنان ناجا و خانواده آنها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طی سه سال گذشته شاهد افزایش شرکت‌کنندگان و کسانی هستیم که در این رقابت‌ها نائل به رتبه و توفیق شدند.

وی با بیان اینکه هزار و 650 نفر طی سه سال گذشته در مسابقات حفظ قرآن قبول شدند گفت: این افراد به طور متغیر یک جزء تا کل قرآن را حفظ کردند و در نهایت اکنون 11 نفر حافظ قرآن در نیروی انتظامی قم وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اهمیت آشنایی با مفاهیم قرآنی گفت: این امر سبب می‌شود کارمندان و خانواده آنها با قرآن مأنوس باشند و این مفاهیم را در زندگی شغلی و اجتماعی به کار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مأموریت‌های سخت و طاقت‌فرسا دارد و با ارتباط با قرآن می‌توان از ورود شیطان به معرکه شغلی و زندگی خود جلوگیری کرد.

مجتبایی عنوان کرد: اکنون قم در جایگاه بالایی نسبت به استان‌های دیگر در زمینه قرآن قرار گرفته و استان قم از نظر کمی و حضور کارکنان در مسائل قرآنی از استان‌های برتر کشور است.

وی با بیان اینکه نقش قرآن و بهره گیری از مفاهیم و مضامین در مأموریت‌ها حس می‌شود یادآور شد: هر سال نسبت به سال گذشته اقبال کارکنان و خانواده‌های آنها برای ورود به رقابت‌ها بیشتر می‌شود که بیانگر این است که حضور قرآن در زندگی شخصی و خانوادگی آنها تاثیرگذار بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر که دشمنان ایجاد کردند پلیس در پیشانی کار برای مهار، کنترل و تأمین امنیت بود که به بهترین شکل عمل کرد.

وی با بیان اینکه جریان اخیر چند لایه بود گفت: بخشی سلطنت‌طلبان، منافقان و فریب‌خوردگان بودند و شکست‌خوردگان سیاسی نیز در این وادی وارد شدند و پلیس با تدبیر، اخلاق‌، خویشتن‌داری و عقلانیت توانست این موضوع را کنترل کند.

مجتبایی عنوان کرد: پلیس با بهره گیری از خرد جمعی به کنترل موضوع پرداخت اگرچه دیگر دستگاه‌های امنیتی بودند که کمک می‌کردند ولی در میدان پلیس حضور داشت که باید تصمیم می‌گرفت و فلش اقتدار پلیس به سمت آشوبگران اصلی بود.

وی با بیان اینکه در استان قم به جز روز نخست دیگر روزها پلیس با درایت، قاطعیت و همراه با منطق همه‌پذیر منطبق بر اصول قرآنی و اخلاقی به مدیریت حوادث پرداخت گفت: قم تنها کلانشهری بود که هیچ حادثه‌ای در آن اتفاق نیفتاد و کوچکترین تعرض به اموال دولتی و مردم صورت نگرفت که در این زمینه تأسی و ارتباط کارکنان با قرآن و بهره گیری ار نصایح مراجع تقلید مؤثر بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها