فرماندار پل‌دختر گفت: اهمیت دادن به امر ورزش در راستای تعالی جامعه و سالم سازی محیط زندگی خانواده‌ها ضروری است.
کد خبر: ۸۹۷۲۴۶۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، نعمت اله دستیاری در جلسه هم اندیشی روسای هیات‌های ورزشی شهرستان پل‌دختر اظهار داشت: عمده برنامه‌ریزی‌ها و موتور محرکه رشته‌های مختلف ورزشی به عهده هیات‌های ورزشی است.

وی افزود: علیرغم محدودیت‌های موجود اما شهرستان پل‌دختر در خیلی از رشته‌های ورزشی در سطح استان لرستان حرف برای گفتن دارد اما مسائل مالی و پولی عامل اصلی عدم تحقق اهداف و برنامه‌های هیات‌های ورزشی این شهرستان است.

فرماندار پل‌دختر بر ضرورت اهمیت دادن به امر ورزش در راستای تعالی جامعه و سالم سازی محیط زندگی خانواده‌ها تاکید کرد و گفت: شهرستان پل‌دختر دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی است که چنانچه به آنها توجه و رسیدگی شود در صحنه‌ها و میدان‌های مختلف کشوری و جهانی حرف برای گفتن دارند.

وی افزود:متاسفانه هیات‌های ورزشی این شهرستان از امکانات لازم برای پیشرفت برخوردار نیستند و از نظر اعتبار و بودجه با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند اما با وجود این مشکلات، فعالیت‌های هیات‌های ورزشی در این شهرستان چشمگیر و قابل تقدیر است.

دستیاری به توانمندی‌های جوانان و نوجوانان شهرستان پل‌دختر در زمینه ورزش کشتی اشاره و خاطرنشان کرد:ارتقا این رشته ورزشی در شهرستان با توجه به این که قهرمانانی در سطح استان و ملی دارد نیاز به برنامه‌ریزی‌های منسجم‌تری دارد.

وی افزود: مسئولان ورزش استان در راستای کمک به ارتقا و گسترش و شکوفایی ورزش شهرستان در رشته‌های مختلف به ویژه در جهت سلامت روح و جسم جوانان و نوجوانان نسبت به جذب اعتبارات تلاش کنند.

فرماندار پل‌دختر گفت: با وجود این که مجموعه ورزش و جوانان استان لرستان در این دولت کارهای ارزشمندی از جمله تکمیل و راه‌اندازی استخر شنای پل‌دختر با گذشت حدود 9 سال که به آرزوی جوانان تبدیل شده بود انجام داده اما در سایر حوزه‌ها نیز انتظار می‌رود مسئولان مربوطه به این شهرستان در حوزه ورزش توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات