استاندار لرستان گفت: در همین راستا 100 پروژه کلیدی در سطح استان شناسایی‌شده و به صورت جدی به دنبال تکمیل آن‌ها هستیم و از همه ظرفیت‌های استان برای پیگیری و به نتیجه رسیدن این طرح‌ها استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۷۲۴۶۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: تخصیص‌های استان عمدتاً از نوع اسناد خزانه بوده که به دلیل عدم آشنایی روند جذب آن‌ها کند است.

وی ادامه داد: اگر دستگاهی نتواند اقدامات لازم را برای جذب اسناد خزانه را در یک پروژه خاص انجام دهند سریعاً این اعتبار برای سایر پروژه‌ها در همان حوزه اختصاص خواهد یافت.

استاندار لرستان عنوان کرد: در حوزه برنامه‌ریزی برای آینده دو هدف در دستور کار گرفته که تأکید اصلی بر تعیین تکلیف پروژه‌های کلیدی استان است که حتی عمر برخی از آنها به بیش از یک دهه نیز می‌رسد که به دنبال تعیین تکلیفشان هستیم.

خادمی اظهار داشت: در همین راستا 100 پروژه کلیدی در سطح استان شناسایی‌شده و به صورت جدی به دنبال تکمیل آن‌ها هستیم و از همه ظرفیت‌های استان برای پیگیری و به نتیجه رسیدن این طرح‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در صورت تعیین تکلیف این پروژه‌ها که شامل آزادراه، طرح‌های، آبرسانی، سدسازی، بهداشتی و درمانی، صنعتی و کشاورزی بزرگ بوده شاخص‌های استان تغییر جدی تجربه خواهند کرد.

این مسئول افزود: برای همه دستگاه‌ها شاخص‌هایی تعریف خواهیم کرد که باید تا سال 1400 شاهد تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده باشیم.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به تغییر مدیران استان، عنوان کرد: ممکن است بر اساس ضرورت تغییریاتی ایجاد شود و این اقدام را نفی نکرده و اقدامی طبیعی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات