استاندار لرستان گفت : فعال نشدن پروژه‌ها در سطح شهرستان‌ها قابل‌ قبول نیست و باید مدیران پاسخگو باشند.
کد خبر: ۸۹۷۲۴۷۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی در جلسه شورای اداری لرستان بیان کرد: آرامش در کشور بعد از یک مشکلات کوچک برقرار شده و تهدیدات خارجی با ضعف‌های داخلی در کنار هم قرار گرفته و باعث بروز اتفافات روزهای گذشته شد.

وی ادامه داد: در بودجه ۹۷ بهبود اشتغال به خوبی دیده شده و امیدواریم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی مشکلات را حل کنیم.

استاندار لرستان عنوان کرد: مردم در هر شرایطی اجازه نخواهند داد که کشور دچار مشکل شود، اما مسئولان نیز باید به وطایف خود عمل کنند.

خادمی گفت:  نظام اداری استان نیز نیازمند به آرامش بوده و باید مواردی را که به دنبال حاشیه پراکنی هستند از بین برد.

وی عنوان کرد: با تشکیل شورای دانا به دنبال تلاش بیشتر و آرامش و دوری از حاشیه هستیم و اختلافات را باید کنار گذاشته و به مردم امید داده شود چرا که جامعه بدون امید به هیچ عنوان به موفقیت نخواهد رسید.

خادمی در ادامه با اشاره به اینکه مدیران باید به دنبال کار کردن و دوری از هرگونه حاشیه باشند، افزود: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و باید ابعاد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی انقلاب را نیز در کنار افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی مورد توجه ویژه قرار داد.

وی گفت: محدودیت‌های دولت‌ها و مدیران زیاد است اما رفتار خوب و قانع کردن مردم باید به عنوان اصل و اساس قرار گیرد.

استاندار لرستان افزود: گزارش خیلی بدی از وضعیت اعتبارات عمرانی و تخصیصی که داده شده داریم و اگر تا اوایل هفته آینده دستگاه‌ها منابع خود را جذب نکند قطعا اعتبار آنها را حذف کرده و به پروژه‌های فعال تخصیص می‌دهیم.

خادمی بیان کرد: فعال نشدن پروژه‌ها در سطح شهرستان‌ها قابل‌ قبول نیست و باید مدیران پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: جذب نیروها بر اساس نظم و اصول خاصی صورت گیرد و از فرزندان شهدا در استخدام‌ها نباید غافل شد.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به لزوم استفاده از جوانان و بانوان در ساختار مدیریتی دستگاه‌های اجرایی، افزود: باید به دنبال کادرسازی برای سیستم اداری استان بوده و این مقوله مطمئنا می‌تواند باعث پویایی شود.

خادمی عنوان کرد: ۱۰۰ پروژه‌های کلیدی عمرانی و اقتصادی استان مشخص شده و به عنوان اولویت‌های اساسی برنامه‌ها قرار دارد و از سوی دیگر برنامه تا سال ۱۴۰۰ لرستان تهیه خواهد شد.

این مسوول بیان کرد: این برنامه در اختیار مردم قرار گرفته و دولت نیز گزارشات منظمی را به جامعه ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات