معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر لرستان:

اجرای طرح ملی خادم در لرستان / آموزش همگانی در سوانح و حوادث به جمعیت هلال احمر واگذار شد

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: به دنبال اجرای طرح ملی خادم در لرستان هستیم تا بتوان سطح آگاهی و مهارت مردم را در هنگام وقوع زلزله افزایش داد.
کد خبر: ۸۹۷۲۴۷۳
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، کامران خدایی امروز در جلسه شورای اداری لرستان بیان کرد: به دنبال اجرای طرح ملی خادم در لرستان هستیم تا بتوان سطح آگاهی و مهارت مردم را در هنگام وقوع زلزله افزایش داد.

وی ادامه داد: آموزش همگانی در سوانح و حوادث به جمعیت هلال احمر واگذار شده و از آنجایی که کشور ما همواره با حوادث مختلفی روبرو بوده باید شرایط را برای آمادگی هر چه بیشتر جامعه مهیا کرد‌.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر لرستان عنوان کرد: در سال ۹۴ میزان آمادگی خانواره‌ها در مقابله با حوادث ۹ درصد بوده و اغلب مردم نگرش  و باور مناسبی در مقابله با حوادث ندارند.

خدایی گفت: طرح ملی خادم یا خانواده آماده در مخاطرات برای افزایش سطح آمادگی جامعه پیش‌بینی شده که داوطلبان هلال احمر در محل زندگی مردم حضور یافته و خدمت را همانجا ارائه می‌دهند.

وی عنوان کرد: از مهم‌ترین آموزش‌های ارائه شده در طرح ملی خادم می‌توان به آشنایی مردم با خطرات سازه‌ای و غیرسازه‌ای و نحوه پناهگیری و آشنایی نقاط امن خانه اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات