نماینده ولی فقیه در لرستان:

نجات بخش جامعه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: نجات بخش جامعه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و دستگاه‌های اقتصادی باید به صورت جدی وارد عمل شده و شاهد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشیم.
کد خبر: ۸۹۷۲۴۷۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان بیان کرد: حیات و زندگی انسان بر دو قسمت زندگی مادی و معنوی بوده که زندگی معنوی پایه و اساس حیات انسان است و بدون آن زندگی کردن کار بسیار دشوار و مشکلی است.

وی ادامه داد: پایه و اساس حیات معنوی ایمان به خدا و عمل صالح و خدمت به بندگان خداست و به همین جهت در قرآن هر کجا ایمان به خدا آمده پس از آن عمل صالح ذکر شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: حیات معنوی انسان‌ها در گرو ایمان به خدا و خدمت به مردم بوده و باید اقتضای آنها را داشته باشیم.

آیت‌الله میرعمادی بیان کرد: در روایات آمده است ایمان انسانی کامل نمی‌شود مگر اینکه انسان دین خود را شناخته و بدان عمل کرده و مدیریت صحیح اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهد و از طرفی و سو مدیریت و بی‌تدبیری نباید وجود داشته باشد.

وی عنوان کرد: سوء مدیریت عامل فقر و بدبختی و ویران کننده سرمایه‌ها و از بین برنده ظرفیت‌ها بوده به همین دلیل باید به فکر حل مسائل بود و باید چاره‌جویی کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: امروز عظمت انقلاب اسلامی را دشمنان بر نمی‌تابند و دشمنان به دنبال فرصت طلبی و ضربه زدن هستند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم توجه به پدافندغیرعامل، افزود: باید جامعه را از آسیب‌ها و خطرات بیمه کرده و باید از روزمرگی بیرون آمده و با برنامه‌ریزی عمل کنیم.

آیت‌الله میرعمادی بیان کرد: زمینه اغتشاشات اخیر کاملا مشخص بوده و قطعا این مسائل به دنبال استفاده از معضلات مختلف به خصوص بیکاری و گرانی است و در این راستا باید با برنامه‌ریزی زمینه نفوذ دشمن را از بین ببریم.

وی گفت: این حادثه برای مدیران باید به عنوان بیدارکننده باشد،چراکه دشمن شبانه‌روز در حال فعالیت است.

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد:باید از نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه که مسائل اخیر را کنترل کردند تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: حماسه‌ای که مردم لرستان در ۱۳ دی ماه خلق کردند واقعا بی‌نظیر بود، مردم تاکنون کوتاهی از خود نشان نداده‌اند و در این روز به صحنه آمده و فتنه جدید غربی عربی را کور و خنثی کردند.

آیت‌الله میرعمادی بیان کرد: دشمن هیچگاه غافل نیست و لذا مدیران دستگاه‌ها باید آمادگی داشته و نسبت به حل مشکلات مردم توجه کنند.

وی گفت: وقتی مدیری به نامه ما به عنوان امام جمعه توجه نمی‌کند بی‌شک به نامه مردم نیز توجه نمی‌کنند و لذا باید از اینگونه مدیران گلایه کنیم و اینگونه مدیران باید از حالت انقباض و رکود بیرون بیایند چراکه باید گره از کار مردم باز کنیم.

وی گفت: راه حل مقابله با دشمنان در کنار وحدت، انسجام و اتحاد، حفظ روحیه انقلابی، مقاومت و ایستادگی و یکپارچگی مابین مردم و مسوولان است تا مردم احساس نکنند که مسوولان از آنها جدا هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به اینکه نجات بخش جامعه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، افزود: دستگاه‌های اقتصادی باید به صورت جدی وارد عمل شده و شاهد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات