نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

راه نجات از چالش و بحران در کشور عمل به تدابیر مقام معظم رهبری است

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: مسئولان اگر به‌صورت جدی با فاسدان برخورد می‌کردند این اتفاقات نمی‌افتاد بنابراین باید وارد عمل شد و مطالبه‌گری داشت و راه نجات از چالش و بحران عمل به تدابیر رهبر انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۷۲۴۸۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی ظهر امروز در مراسم نکوداشت کنگره شهدای روحانی استان قم که در ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: در این دنیایی که از سوی رسانه‌های ظالم و دغل‌کار خارجی جو شدیدی علیه روحانیت ایجادشده برگزاری این کنگره یک بشارتی است.

وی با اشاره به وجود 20 هزار جانباز روحانی در کشور گفت: روحانیت همواره ملجأ و پناهگاه بوده و به خدمت‌گذاری خود ادامه می‌دهد ضمن اینکه روحانیت اصیل تا نابودی و اضمحلال تمام ستمگران و مستکبران دست از مبارزه بر نمی‌دارد.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج دست از جهاد برداشتن را خروج از اسلام ناب محمدی(ص) بیان و خاطرنشان کرد: بر‌اساس آیات قرآن دشمن زمانی نفوذ می‌کند که خودی‌ها برایش معبر درست کنند، باید دید چه خطایی کرده‌ایم که دشمن هوس کرده دست به نابود نظام اسلامی بزند.

وی با تأکید بر‌اینکه مسئولان باید به میثاق و تعهد خود عمل کنند، ادامه داد: از علل این آشوب‌ها این بوده که با مسئولان فاسد مبارزه نکردیم و باید بی‌رحمانه با فاسدان مبارزه کرد.

به گزارش تسنیم، تویسرکانی با بیان اینکه باید مبارزه با فساد به‌صورت واقعی و نه با جنجال و هوچی‌گری اتفاق بیافتد، گفت: مبارزه با فساد باید به‌صورت واقعی و بر‌اساس دین و ولایت اتفاق بیافتد، مسئولان اگر به‌صورت جدی با فاسدان برخورد می‌کردند این اتفاقات نمی‌افتاد بنابراین باید وارد عمل شد و مطالبه‌گری داشت و سکوت نباید کرد و راه نجات از چالش و بحران عمل به تدابیر رهبر معظم انقلاب است.

ارسال نظرات