خبرهای داغ:
خلیفه کل ارامنه آذربایجان در آیین تجلیل از شهدای ارامنه آذربایجان در دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بر اساس موازین نظام الهی است و دشمنان آن در حقیقت دشمنان تمام ادیان الهی هستند، گفت: رکن اصلی این نظام، رهبری است و همه ایرانیان باید قدردان وجود چنین رهبری باشند.
کد خبر: ۸۹۷۲۵۰۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گریگور چیفتچیان  با تاکید بر جایگاه مهم و بی بدیل رهبر جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و ابعاد بین المللی، افزود: رکن اصلی جمهوری اسلامی بر پایه رهبری استوار است که این هدایت و رهبری در زمان کنونی در مدیریت الهی آیت الله خامنه ای تعریف می شود.
وی به تولد حضرت عیسی (ع) در سرزمین فلسطین اشاره و بیان کرد: شیطان بزرگ و استکبار جهانی می ‌خواهند خاک فلسطین را جدا کنند، در حالی که فلسطین، اورشلیم و بیت‌المقدس برای همه ادیان بوده و متعلق به فرد و افراد خاصی نیست.
چیفتچیان یادآور شد: باید توجه داشت که تمام توطئه ها و دسیسه های شیطانی علیه سرزمین مقدس فلسطین محکوم است و ما آن را متعلق به تمام ادیان الهی می دانیم.
خلیفه کل ارامنه آذربایجان، صلابت، قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در اتحاد بین ادیان مختلف الهی دانست و ادامه داد: این وحدت و انسجام به صورت واضح در داخل کشور مشاهده می شود، اما دشمنان هرگز این موضوع را بر نمی تابند.
چیفتچیان افزود: هر نقشه ای که قدرت های بزرگ برای منطقه غرب آسیا ترسیم می کنند، با اتحاد اقشار مختلف مردم و ادیان الهی خنثی خواهد شد.
 

ارسال نظرات