مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد با حضور اقشار مختلف مردمی، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، مسؤولین، روحانیون برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۲۵۲۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛سردار ترابی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد در سالن آمفی‌تئاتر اداره ارشاد اسلامی، طی سخنانی سپاه را حافظ امنیت ملی کشور خواند و اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب خادم این مردم هستند و ما همیشه خود را خدمتگزار این مردم می‌دانیم و هر جایی که نظام و مردم به حضور بسیج احتیاج پیدا کرده با جدیت وارد عمل شده و سنگ تمام گذاشته است.

 

وی با بیان اینکه حادثه زلزله کرمانشاه دل مردم را غمگین ساخت، اذعان داشت: بسیج سپاه استان وقتی دید در سرمای سوزناک غبار غم بر دل هموطن نشسته کمتر از48ساعت وارد میدان شد و اسکان موقت زلزله‌زدگان را فراهم ساخت.

 

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان، خدمات‌رسانی به مردم در همه عرصه را از وظائف مهم بسیج خواند و افزود: همدلی و همراهی همه دستگاه‌ها تا کنون نقش سازنده‌ای در پیشبرد اهداف سپاه که همان اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته است.

 

در این مراسم از خدمات چندین ساله حجت امیری‌کیا فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج حاجی‌آباد تقدیر شد و محمد میرزاده‌کوهشاهی به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.  

ارسال نظرات