وزیر اطلاعات: جوانان این مرز و بوم با رشادت خود توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کنند.
کد خبر: ۸۹۷۲۵۶۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج،  حجت الاسلام و المسلمین  علوی وزیر اطلاعات امروز در مراسم ترحیم سه شهید وزارت اطلاعات در ارومیه، تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره آماده شهادت هستند و شهادت را یک سعادت دنیوی و اخروی برای خود می دانند.

وی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی با شهادت به زندگی جاودانه دست یافته اند و راه پر افتخار امام حسین (ع) را ادامه می دهند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) گلوله ها را می پذیرند اما به دشمن اجازه برهم زدن امنیت را نمی دهند.

وی اضافه کرد: گروهک های تروریستی مطمئن باشند که ارادهٔ  فرزندان این  مرز و بوم را  نمی توانند  متزلزل کنند.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه زندگی عزتمندانه و مرگ شرافتمندانه دو راه تاکید شده در دین مبین اسلام است، گفت: شهادت ها، اراده‌ها را پولادین، گام ها را استوار و  مقاومت ها را پایدار می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم با بیان این که عظمت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در قالب کلام نمی گنجد،  گفت : شهادت یک افتخار بزرگ الهی است و معصومین (ع) و عارفان و عالمان دینی همواره زندگی خود را در آرزوی شهادت سپری کردند.

گفتنی است چهارشنبه هفته گذشته بر اثر درگیری رزمندگان اسلام با عوامل ضد انقلاب در منطقه مرزی پیرانشهر، ۳ نفر از سربازان گمنام امام زمان(عج) به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

 

 

 

انتهای پیام//
 
منبع : باشگاه خبرنگاران

 

ارسال نظرات