خبرهای داغ:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین خبر داد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: تاکنون ۵ هزار و ۸۵۲ مورد فرصت شغلی در این سامانه ثبت شده است و دستگاه های اجرایی می توانند بهره برداری خوبی از این سامانه داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۷۲۶۲۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، مسعود بابایی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال که در استانداری برگزارشد، اظهار داشت:تعداد فرصت های شغلی ایجاد شده در سال جاری تاکنون ۱۶ هزار و ۱۳۹ مورد بوده که ۸۰.۶۵ درصد اشتغال تعهد شده را شامل می شود.
وی افزود:تعدادی از دستگاه های اجرایی استان حرکت خوبی برای ایجاد فرصت های شغلی دراستان داشتند که قابل تقدیر است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اضافه کرد:از دستگاه های اجرایی که عقب هستند، تقاضا داریم تلاش بیشتری برای اشتغالزایی داشته باشند.
بابایی ادامه داد: در سطح شهرستانی قزوین ۸۵.۵ درصد، البرز۷۱.۸۳ درصد ، آبیک ۹۶.۲درصد، بویین زهرا۷۶.۳۶ درصد، آوج ۸۱.۵۳ درصد و تاکستان ۶۸.۳۸ درصد از اشتغال تعهد شده خود را محقق کردند.
وی عنوان کرد:تمام دستگاه های اجرایی باید فرصت های شغلی ایجاد شده را در سامانه استانی وارد کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تصریح کرد:تاکنون اقدامات بسیار خوبی در زمینه اشتغال فراگیر انجام شده است.
به گفته بابایی چند استان از سایت ثبت فرصت های شغلی استان الگوبرداری کردند.
وی بیان کرد: این سامانه اطلاعات زیادی از فرصت های شغلی ایجاد شده را ارایه می دهد در حالی که سامانه کشوری این قابلیت را ندارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد:تاکنون ۵ هزار و ۸۵۲ مورد فرصت شغلی در این سامانه ثبت شده است و دستگاه های اجرایی می توانند بهره برداری خوبی از این سامانه داشته باشند.
بابایی یادآور شد: آمار بیمه شدگان اجباری تا پایان مهرماه سال جاری ۱۵۹ هزار و ۸۲ نفر بوده است.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها