خبرهای داغ:

امر به معروف و نهی از منکر، یک توصیه موکد دینی ماست

مدیر کل جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر، یک توصیه موکد دینی ما است، گفت: یکی وظایف حاکمیت اینست که بستر اشتغال را فراهم و تورم را مهار کند اما مگر قبل از این تورم نبود.
کد خبر: ۸۹۷۲۶۵۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

دکتر محمدمهدی قاسمی، مدیر کل جهاد کشاورزی فارس در جلسه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های استان که در سالن «کوثر» جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر، یک توصیه موکد دینی ما است.

 وی با اشاره به اینکه سعی شده در جهاد کشاورزی به امورات مردم با همان نگاه جهادی پرداخته شود و اگر شکایتی بوده به فوریت به آن توجه شود، اظهار داشت: مشکل هست و ادعای نبود مشکل، نداریم و همه باید به دنبال بهبود مشکلات باشیم که این مهم باید به شکل مدام باشد.

 مدیر کل جهاد کشاورزی فارس با تاکید بر اینکه بخشی از اعتراضات مورد قبول است که به خاطر مشکلات معیشتی بوده است، اما کسانی هستند که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند، تاکید کرد: یکی وظایف حاکمیت اینست که بستر اشتغال را فراهم و تورم را مهار کند اما مگر قبل از این تورم نبود.

 وی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد هستند از اول دشمنی با نظام داشتند و منتظر جرقه ای هستند تا دشمنی را بروز بدهند، آنان در انتشار اخبار، غلو و حمایت هیچ کم نگذاشتند، اظهار داشت: ما بخشی از خواسته ها را که به خاطر سو عملکرد بوده، قبول داریم اما برخی از آن به جراحی اقتصاد مملکت بر می گردد، امروز خشکسالی بر کشاورزان مملکت فشار می آورد و غرامت بیمه سال گذشته کشاورزان داده نشده است، آیا این تمکن مالی در دولت وجود داشته است که نخواستند بدهند، باید سره از ناسره جدا شود، باید محتاط باشیم که در کلام تا سو استفاده گران، سو استفاده نکنند.

 دکتر قاسمی با تاکید بر اینکه اکنون شرایط خاصی حاکم است، اضافه کرد: باید همه ما به مسئولیت اجتماعی خود پایبند باشیم تا بتوانیم به جامعه ای آرمانی برسیم.

 وی با اشاره به اینکه رکن اساسی برای انتخاب مدیران سلامت است، یادآور شد: شرایط ایجاب می کند که به مسائل اقتصادی بیشتر توجه شود.

 قاسمی در خصوص هزینه تولید شیر هم گفت: هزینه تولید شیر افزایش یافته و این به آن خاطر بوده و به خاطر رانت و فسادی که در ارز هست، هزینه تمام شده کارخانجات افزایش یافته است و به خاطر شرایط به صورت دستوری نرخ شیر را کم کردیم.

 وی اظهار داشت: عرضه و تقاضا چارچوب خاص خودش را می پذیرد و این مسائل مقتضیات خاص خودش را دارد و کار کارشناسی می طلبد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار