سپاه قدس گیلان و نیروی انتظامی استان گیلان تجمعات اغتشاش‌گران را محکوم کرده و با صدور بیانیه‌ای این تجمعات را غیر قانونی و در مسیر خواسته‌های امریکا و غرب دانست.
کد خبر: ۸۹۷۲۶۶۳
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سپاه قدس گیلان و نیروی انتظامی استان گیلان تجمعات اغتشاش‌گران را محکوم کرده و با صدور بیانیه‌ای این تجمعات را غیر قانونی و در مسیر خواسته‌های امریکا و غرب دانست.

متن بیانیه به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

بیانیه‌ی مشترک سپاه قدس گیلان و نیروی انتظامی استان گیلان به مناسبت راه‌پیمایی 17دی

ایران اسلامی به‌عنوان کشوری انقلابی- اسلامی از بدو تشکل خاری بوده در چشم دشمنان و علی‌الخصوص استکبار جهانی امریکا و دست‌پرورده منطقه‌ای آن رژیم غاصب و صیونیستی و مرتجعین منطقه ازجمله وهابیت و آل‌سعود. نظام سلطه از ابتدا با آزمودن راه‌های مختلف سعی در براندازی نهال نوپای انقلاب داشته و دارد و در این راه از ایجاد جنگ داخلی، کودتا، ترورهای کور مردم و مسئولان در اوایل انقلاب توسط منافقان و گروه‌های معاند، جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی و ایجاد اختلافات قومی- مذهبی و غیره نیز بهره برد، اما نتوانست طرفی ببندد.

رصد دیدگاه‌ها و گزارش‌ها و اسناد منتشره از سوی اندیشکده‌های غربی نشان‌دهنده این واقعیت است که تحولات پس از انتخابات سال88 نیز پروژه‌ای از سوی دشمنان خارجی این نظام مقدس با همراهی عده‌ای غافل طراحی گردید. فتنه‌ای، برای براندازی نظام و دگرگونی معادله‌ی قدرت در جمهوری اسلامی ایران در چارچوب انقلاب‌های رنگی تعریف و در آن سال به منصه‌ی ظهور درآمد و خوشبختانه با بصیرت آحاد مختلف مردم تحت رهبری مقام عظمای ولایت منجر به شکست گردید.

در گزارش‌های منتشر شده از اندیشکده‌های غربی پیرامون تغییر نظام سیاسی در ایران به‌وضوح نشان می‌دهند تجربه‌ی اقدامات خصمانه‌ی امریکا علیه نظام اسلامی ایران در چندین دهه‌ی گذشته، غرب را به این نتیجه رسانده که تهدیدهای خارجی نمی‌تواند به براندازی در این کشور منجر شود به‌بیان‌دیگر غرب پس از سال‌ها برنامه‌ریزی و طراحی توطئه‌های گوناگون داخلی و خارجی به این نتیجه رسیده است بهترین مسیر برای نفوذ و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، ایجاد آشوب داخلی از طریق تشدید تحریم  ها و بهره‌برداری از نا بسامانی‌های اقتصادی با بهره‌گیری از ابزار رسانه و شبکه‌های مجازی در داخل کشور می‌باشد.

در روزهای اخیر شاهد ابراز گله‌مندی برخی از آحاد مختلف جامعه نسبت به مسائل، معضلات و مشکلات در پاره‌ای از بخش‌های کشور بودیم، از این‌رو انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر نسبت به رفع دغدغه‌ها، مشکلات و غیره گام‌های مؤثر و عملی منجر به نتیجه بردارند.

این در حالی بود که دشمنان سعی نمودند تا با هدایت و وارد نمودن عوامل نفوذی خود در پس گله‌مندی به‌حق مردم نمدی برای خود بافته و با ایجاد بلوا، آشوب و تخریب اموال عمومی و شخصی مردم، فتنه‌ای جدید بیافرینند؛ که به حمدالله با هشیاری، بصیرت و آگاهی و حضور به‌موقع مردم درصحنه کلیه توطئه‌ها خنثی گردید.

لذا بار دیگر مردم بصیرت مدار و فهیم ایران اسلامی و علی‌الخصوص مردم دیار میرزا کوچک خان جنگلی اعم از مردان و زنان، جوانان، دانشجویان و اساتید انقلابی، روحانیون معزز، کارگران خستگی‌ناپذیر، فرهنگیان دلسوز، دانش‌آموزان، کسبه‌ی محترم بازار و آحاد مردم نشان دادند همانند گذشته توان تمیز حق و باطل راداشته و آنجایی که پای دفاع از نظام در میان باشد جلوی سوءاستفاده دشمن را گرفته و علی‌رغم وجود انتقاد و دغدغه، همچون سیلی خورشان برای حفاظت از انقلاب به میدان می‌آیند.

در پایان ما خادمان و فرزندان شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی به پشتوانه‌ی عظیم ملت ایران، تحت فرماندهی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه از موقعیت‌شناسی توأم با بصیرت شما مردم شریف، عهد می‌بندیم کماکان مدافع انقلاب، بنیان مرصوص، فدایی مردم و سپر حوادث فراروی کشور بوده و به فضل الهی و به کوری چشم دشمنان به‌ویژه آمریکا و شبکه‌ی خبیث صهیونیسم بین‌الملل تا آخر در کنار ملت برای حفظ انقلاب حضور یابیم.

 

 

 

 

                  سپاه قدس گیلان                                                   نیروی انتظامی استان گیلان     

 

ارسال نظرات