خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر در بازدید از مرکز خدمات کارکنان سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: استفاده از کالای ایرانی و کمک به اشتغالزایی در استان فارس دو مسئله مهمی هستند که باید مورد توجه مسئولان مراکز خدماتی سپاه قرار داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۷۲۶۶۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سید هاشم غیاثی با حضور در مرکز خدمات کارکنان سپاه فجر ضمن دیدار با کارکنان این مجموعه، فعالیت های این مرکز را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

سردار غیاثی با بیان اینکه رسالت مرکز خدمات، کاهش و رفع دغدغه های زندگی کارکنان است، گفت: کارکنان نیروهای مسلح بخصوص در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسئولیت های سنگینی بر عهده دارند و اغلب بخش قابل توجهی از زمان رسیدگی به امور زندگی شخصی و خانواده را نیز صرف انجام ماموریت های محوله می کنند.

وی با بیان اینکه تلاش در راستای تامین مسکن و رفاه برای خانواده های نیروهای مسلح وظیفه مهم مرکز خدمات کارکنان است، گفت: نقش آفرینی فعال و موثر مرکز خدمات کارکنان تاثیر قابل توجهی بر میزان موفقیت اعضای نیروهای مسلح در انجام ماموریت هایشان دارد و مکمل موفقیت آنان است .

فرمانده سپاه فجر با اشاره به راه اندازی مجتمع خدمات رفاهی فجر در شیراز، گفت: این مجتمع نزدیک به یک سال پیش در راستای ارائه خدمات و محصولاتی نظیر پوشاک ایرانی - اسلامی، خدمات بیمه، بیمه خدمات درمانی (ساتا)، لوازم خانگی ایرانی، محصولات غذایی، لوازم خودرو و سایر راه اندازی شده است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از کالای ایرانی در تمام مراکز خدماتی سپاه فارس، گفت: استفاده از کالای ایرانی و کمک به اشتغالزایی در استان فارس دو مسئله مهمی هستند که باید مورد توجه مسئولان مراکز خدماتی سپاه قرار داشته باشند.

سردار غیاثی با بیان اینکه حمایت از تولید ایرانی یکی از مسائل مهم مورد توجه سپاه فجر است، گفت: ملزومات و کالاهای مجتمع های رفاهی سپاه فارس تا حد امکان از تولیدات استان فارس و ایران تهیه می شوند و در همین راستا طِی برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کالای ایرانی در مجتمع خدمات رفاهی فجر تسهیلات مناسبی برای خرید کالای ایرانی ارائه شد.

وی ادامه داد: مجموعه های رفاهی، خدماتی و ورزشی سپاه و بسیج در استان فارس علاوه بر خانواده سپاه به عموم مردم و با هزینه مناسب در مقایسه با سایر مراکز خدمات ارائه می دهند.
فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: الگوبرداری سایر سازمان ها و نهادها از فرآیند و الگوی حمایتی سپاه فجر از کارکنان که بر مبنای استفاده از کالا و خدمات ایرانی است می تواند به رونق اقتصاد درون استانی و ایجاد اشتغال پایدار در فارس منجر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها