معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان گفت: آیین استقبال شهید مدافع حرم علی محمد محمدی در سمنان پنج شنبه 21 دی ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۷۲۷۱۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

مهدی دیابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: علی‌محمد محمدی از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون است که در نبرد با گروهک‌های تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی با اشاره به اینکه آئین استقبال از این شهید گران‌قدر 21 دی‌ماه برگزار می‌شود تصریح کرد: این آئین رأس ساعت 15 عصر در محل گلزار شهدای گمنام کوشک امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: مراسم وداع با این شهید در پنجشنبه 21 دی‌ماه هم‌زمان با نماز جماعت مغرب و عشا در مکان گلزار شهدای امامزاده یحیی بن موسی (ع) سمنان برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: آئین تشییع و تدفین پیکر شهید محمدی روز جمعه 22 دی‌ماه پس از نماز جمعه، از مسجد امام به سمت میدان امام خمینی (ره) و انتقال پیکر مطهر شهید به آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) تشییع می‌شود.

دیابی افزود: مجلس سوم و هفتم این شهید در روز دوشنبه 25 دی‌ماه ساعت 15 عصر در مجتمع مهمان شهر سمنان برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از عموم مردم سمنان برای حضور در این مراسم‌ها خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم ضامن امنیت و آرامش فعلی در جامعه هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها