استاندار خراسان رضوی از افتتاح و بهره‌برداری 228 پروژه اقتصادی با اعتبار 22 هزارو 739 میلیون ریال در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۲۷۲۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج به‌نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، علی رضا رشیدیان اظهار داشت: این پروژه‌ها در مجموع با اعتباری بیش از ۳۴ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال از محل منابع دولتی و خصوصی و تسهیلات به انجام رسیده است.

وی افزود: از مجموع ۲۲۸ پروژه اقتصادی آماده افتتاح در حوزه صنعت، معدن و تجارت هم اکنون ۱۳ مورد آماده بهره برداری است. این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به میزان ۲۲ هزار و ۷۳۹ میلیارد ریال به انجام رسیده است.

رشیدیان با بیان این که اشتغال مستقیم حاصل از این طرح‌ها، دو هزار و ۹۶۸ نفر است؛ اظهار داشت: از جمله آن ها، پروژه آهن اسفنجی جوین، سیمان تربت جام، واحد تولید گندله آهن فولاد نیشابور، یک واحد تولید کنسانتره سنگان خواف، واحد تولید انواع آجرماشینی و نسوز، کاشی و سرامیک، تجهیزات روشنایی و ورق کارتن چند لا و شیشه نشکن ساختمانی است.

وی ادامه داد: واحد گندله آهن رشتخوار هم که از معادن سنگ آهن احیا سپاهان است به ظرفیت ۶۰۰ هزار تن توافقات مربوطه به انجام رسیده و آماده کلنگ زنی است.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: در حوزه جهاد کشاورزی هم ۲۱۳ پروژه با تامین اعتبار آن از دو بخش دولتی به میزان یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با رقم دو هزار و ۷۱۱ میلیارد ریال اجرا و تکمیل شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها