معاون توسعه کار افرینی و اشتغال وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در گفتگویی گفت: همه کار افرینان و سرمایه گذاران روستایی از دوشنبه با مراجعه به سامانه کارا نام نویسی وطرح های خود را معرفی کنند.
کد خبر: ۸۹۷۲۷۳۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون توسعه کار افرینی و اشتغال وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در گفتگویی گفت: همه کار افرینان و سرمایه گذاران روستایی از دوشنبه با مراجعه به سامانه کارا نام نویسی وطرح های خود را معرفی کنند.

عیسی منصوری با اشاره به اختصاص یک و نیم میلیارد دلار معادل 12 هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستایی افزود : این سامانه از دوشنبه 18 دی به نشانی WWW.KARA.MCLS.GOV.IR فعال می شود.

وی از پیش بینی 951 هزار فرصت شغلی با اجرای طرح اشتغال فراگیر خبر داد و گفت: از این شمار، 650 هزار شغل در رشته های پر اشتغال است و در موشق های بیمه ای نیز ما به دنبال اشتغال زایی هستیم.

معاون اشتغال وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: بانک مرکزی 20 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح اشتغال فراگیر اختصاص داد.

منصوری خاطر نشان کرد: طرح کارورزی دانش اموختگان با کمک هزینه 300 هزار تومانی در ماه همچنین از اول تیرماه اغاز شد و 80 درصد کسانی که دوره کارورزی را طی کرده اند در همان بنگاه و واحدی که اموزش دیده اند مشغول به کار می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها