خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مردمی است که با رهبری دینی و حضور مردم محقق شده است از این رو این انقلاب در باورها و اعتقادات مردم ریشه دارد.
کد خبر: ۸۹۷۲۷۶۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید مومنی در دیدار با امام جمعه تاکستان و بازدید از دفتر ایشان ضمن محکومیت اقدامات خرابکارانه بیان داشت: مردم به لحاظ اقتصادی دارای مشکلات هستند و تنگناهای اقتصادی وجود دارد که لازم است پیگیری شود.
وی با شاره به سخنان مقام معظم رهبری بعد از راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته مبنی بر اینکه به مسئولین عرض می کنم که این حضور مردمی در بیست ‌و‌دوّم بهمن را به حساب گلایه نداشتن آنها از فعّالیّت های ما مسئولین به حساب نیاورید، اشاره کرد و ادامه داد: همانطور که ایشان فرمودند بسیاری از چیزهایی که در کشور می گذرد، مردم گله‌ مند هستند، مردم با تبعیض میانه‌ای ندارند؛ هرجا تبعیض ببینند، احساس ناراحتی و رنج می کنند. هرجا کم‌کاری و بی‌اعتنائی به مشکلات ببینند گلایه می کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: جنگ اقتصادی دشمن در همین سمت و سو حرکت می کند یعنی دشمن تلاش می کند تا با تحریم و ایجاد هزینه برای نظام اسلامی، حلقه تحریم اقتصادی را تنگ تر و سفره مردم را کوچک تر کند تا مردم را در مقابل نظام قرار دهد.
وی افزود: خط اعتراض مردم روشن است و خط نفاق و اغتشاش نیز روشن است و مردم از این جریان ضد انقلابی که منافع اشخاص و عمومی را به آتش می کشد، ابراز انزجار کرده و می کنند.
در ادامه مدیرکل کمیته انداد استان قزوین با حضور در اداره کمیته امداد شهرستان تاکستان با تقدیر از همکاران امدادگر که در حفاظت از این ساختمان در برابر حمله اراذل و اوباش تلاش کردند از نیروهای مردمی نیز که در جریان جلوگیری از حمله به این ساختمان تلاش کردند، تقدیر کرد.
در ادامه مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از تعدادی از ساختمان های کمیته امداد در برخی نقاط استان بازدید کرد.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها