خبرهای داغ:
برای تظاهرات مردم مکانی در نظر گرفته شود تا باز هم حرف های صدمن یک غاز جناح بوقچی اصلاحات تمام خواسته های مردم را در بحث معیشت و اقتصاد به حاشیه ببرند اما سوالی در ذهن متبادر می شود که جای شگفتی دارد!!
کد خبر: ۸۹۷۲۷۸۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

خبرگزاری بسیج قزوین: خانم ابتکار وقتی با اعتصاب محیط بانان روبرو شدند به جای پاسخ به مطالبات گفتند: من خیلی خوشحال هستم که پس از مدتها می توانند به راحتی اعتراض کنندو سوال اینجاست که آیا با این حرف های عوام فریبی و روشنفکری مشکلات مردم و قشر زحمت کش برطرف می شود؟
بر کسی پوشیده نیست که اعتراضات اخیر مسایل و مشکلات فراوانی در آن دخیل بود که ناکارآمدی، اختلاس، فساد اداری و محقق نشدن برنامه های دولت در پسابرجام و بی توجهی به خواست مردم باعث شد که زمینه برای تحریک مردم فراهم شود از جمله انتشار بودجه 97 با شعار عوام فریبی که بخش هایی را منتشر کردند که مردم خود را در تقابل با حکومت قلمداد کنند.
وقتی بودجه نهاد های فرهنگی در کنار بودجه برخی وزارت خانه ها منتشر شد که ارقام وزارت خانه ها را با کوچک نمایی و دروغ در برابر نهادهای مذهبی و دینی قرار داد و در کنار آن با انتشار گرانی بنزین و حامل های انرژی و قطع یارانه 30 میلیون نفر در کنار حقوق های نجومی مردم را به این نتیجه رساند که از دست سایر قوا کاری بر نمی اید بلکه خود مستقیما باید وارد شوند و مطالبات را با اعتراضات مسالمت آمیز بیان کنند.
در کنار تجمعات در سایر شهرهای کشور چه کسانی وارد شدند؟ و چگونه مسائل و مشکلات مردم را که مطالبه می کردند به حاشیه بردند؟ آقایان اصلاح طلب عوام فریبی ممنوع !! آمد نیوز از حامیان اصلی جناح اصلاحات و شخص هاشمی و روحانی در انتخابات بود و با توجه به اسناد موجود در صفحات این رسانه بر کسی پوشیده نیست که حتی اقدام غلیه رهبری و تجزیه طلبی را در دستور کار قرار داد اما ذره ای انتقاد از روحانی و اصلاحات نداشت بلکه به صورت آشکار از تمام مواضع ایشان حمایت می کردند.
رسانه های غربی و عبری و عربی هم از روی کار آمدن روحانی حمایت کردند و اصلاح طلبان را پشتوانه خود در ایران می دانستند.
تا جایی که در انتخابات به حمایت از منافقین پرداخته و انقلاب را متهم به عدم پایبندی به حقوق بشر کردید و با فروش هسته ای هیچ چیزی گیر مردم نیامد و امروز از همه دلواپس تر خود جناح اصلاحات است.چرا منافقین گرک صفت از آشوب در ایران حمایت کردند؟
معاون وزیر کشور دولت اصلاحات که همواره یک پای فتنه ها علیه نظام بوده است چه کسی را متهم به آشوب و فتنه می کند.
آمریکایی که از نظر شما همانند ایران گرفتار تند رو ها بود با حمایت آشکار از آشوب و براندازی در ایران و برگزاری نشست اضطراری برای حمایت از اشوب گران نشان داد که حامیان دیروز شما حامی اصلی فتنه در ایران هستند اما هرگز پیوند خود را با این گرک های خون آشام را برای مردم بیان نکردید.
وقتی کارگری بیش از دو سال نتوانسته لقمه نانی برای خانواده اش تامین کند و مالباختگانی که نتوانستند احقاق حق کنند و متهم به طمع ورزی می شوند و اختلاس و دزدی و هزاران حقوق نجومی را مشاهده می کنند منهی به تقابل با فساد می شود و با انقلاب اسلامی و قوا کسی مشکل ندارد بلکه با فساد و مفسدین در این بدنه مشکل دارند.
از نظر اصلاحات مردم همان آشوب طلبان هستند و هزاران نفری که به خیابان ها آمدند و اغتشاش را محکوم کردند در رسانه های زردشان سانسور می شوند و مطالبات مردم مهم نیست بلکه نگران چند فتنه گر و آشوب طلب هستند.
1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها