رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی دشمن در فضای مجازی وارد جنگ فرهنگی و سیاسی با ما شده است، به فعالیت مبلغین و روحانیون در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۷۲۸۰۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی شب گذشته در دیدار با آیت الله سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان به ضرورت تدوین طرح جامع تبلیغ  تاکید کردو اظهار داشت: با ایجاد تفاهم‌نامه با حوزه علمیه می‌توان این امر مهم را ایجاد کرد.
 
وی در ادامه به حاشیه‌نشینی به عنوان یک اسیب اجتماعی اشاه کرد و گفت: مهم‌ترین عامل حاشیه‌نشینی مهاجرت از روستا به شهر است.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در روستا‌های نیمه بهره بردار توانستیم بیش از ۱۰۰۰ نفر را به ظرفیت روحانیون مستقر کشور اضافه کنیم، افزود: روحانیون باید محور فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی قرار گیرند تا شاهد رشد فرهنگ و حوزه دین در عرصه‌های مختلف باشیم.
 
وی به فعالیت مبلغین و روحانیون در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی دشمن در فضای مجازی وارد جنگ فرهنگی و سیاسی با ما شده است.

خاموشی در پایان یدآور شد: محتوای پایگاه داده‌های فرهنگی و دینی که توسط سازمان تبلیغات ایجاد شده است را باید مورد توجه قرار داد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها