مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی هرمزگان خبرداد

بازدید مشترک کمیته استانداردسازی از واحدهای عرضه مصالح ساختمانی

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی هرمزگان از بازدید اعضای کارگروه تجهیزات و صنعت ساختمان از واحد های عرضه مصالح ساختمانی در بندرعباس خبرداد.
کد خبر: ۸۹۷۲۸۴۳
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان هرمزگان، عیسی باقرزاده همایی اظهارکرد: بازدید مشترک اعضای کارگروه تجهیزات و صنعت ساختمان (استاندارد سازی مصالح ساختمانی ) با دستور کار بازرسی از واحدهای عرضه مصالح ساختمانی در دی ماه سال جاری با حضور نمایندگان اداره کل استاندارد ،سازمان مدیریت و برنامه و بودجه و مکانیک خاک انجام شد.

وی افزود: در این بازدید تعداد 350 بسته کاشی،یک هزار و 100 عدد موزاییک سیمانی فاقد نشان استاندارد ملی مشاهده و توقیف شد، همچنین بازرسی و نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی بتن آماده در محل عرضه این محصول انجام و جهت آزمایش و کنترل محصول بتن تولیدی به آزمایشگاه همکار ارسال شد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی هرمزگان گفت: این نمونه‌برداری در راستای اجرای شیوه‌نامه بتن آماده صورت پذیرفت، بتن آماده به شماره استاندارد 6044،کاشی سرامیکی به شماره استاندارد 25 و موزاییک سیمانی به شماره استاندارد 1-755 و 2-755 مشمول استاندارد اجباری جهت مصرف و عرضه می‌باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار