خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب و مهتاب» گفت: مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان دی ماه امسال تمدید شد.
کد خبر: ۸۹۷۲۸۵۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

مهلت شرکت در مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب و مهتاب» تمدید شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی بقایی با اشاره به فعالیت قرارگاه «شهید قهاری» همدان در مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: کماکان فعالیت قرارگاه شهید «سعید قهاری سعید» همدان در مناطق زلزله زده کرمانشاه ادامه دارد و هم اکنونی گروهی از طلاب و بسیجیان شهرستان اسدآباد مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به حضور دو روزه گروهی از آرایشگران همدانی در مناطق زلزله زده کرمانشاه برای خدمت رسانی به مردم افزود: گروه‌های خدمت‌رسانی قرارگاه شهید «قهاری سعید» که به صورت نوبتی در مناطق زلزله زده کرمانشاه حاضر می‌شوند در دو حوزه کودکان و بزرگسالان برنامه‌های تفریحی، آموزشی، فرهنگی، مشاوره  و غیره را انجام می‌دهند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه به دلیل فیلتیرینگ تلگرام و افزایش تقاضای افراد برای شرکت در مسابقه بزرگ کتابخوانی «آب و مهتاب»  گفت: مهلت شرکت در این مسابقه نیز تا پایان دی ماه امسال تمدید شد.

وی عنوان کرد: این مسابقه  درباره دو اثر تحسین شده «آب هرگز نمی‌میرد» و «وقتی مهتاب گم شد» با عنوان «آب و مهتاب» به قلم توانای حمید حسام است و افراد علاقمند به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای تهیه کتاب و سوالات مسابقه به میدان باباطاهر، بلوار شهید ستار ابراهیمی، معاونت فرهنگی- اجتماعی سپاه همدان و یا به خیابان مهدیه خیابان بهنامجو مرکز فروش کتاب مراجعه کنند.

بقانی ابراز کرد: مراسم تقدیر از برگزیدگان این مسابقه دهه فجر امسال برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا پایان دی ماه پاسخ سوالات خود را به نشانی ذکر شده ارسال کنند.

وی درباره «جشنواره هنر ماندگار» نیز اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره نیز تا پایان دی ماه امسال تمدید شد و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با محوریت مفاهیم ارزشی و انقلابی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: جشنواره بزرگ «هنر ماندگار» دارای بخش‌های فضای مجازی، فعالیت‌های فرهنگی هنری، ایده‌ها، ابتکارات و خلاقیت‌های فرهنگی، موسیقی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و نشر است و افراد علاقه‌مند می‌تواند آثار خود را که باید در سال 95 و 96 تولیدشده باشد را تا پایان دی‌ماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی همدان، خیابان مهدیه، خیابان شهید نامجو روبه روی استخر شهدا یا به قسمت‌های فرهنگی حوزه‌ها و نواحی بسیج تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه از تمامی آثار ارسالی نمایشگاهی برپا می‌شود، بیان کرد: مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره 20  بهمن 96 برگزارشده و به آنها جوایز نفیسی اعطا می‌شود.

بقایی با بیان اینکه دبیرخانه مرکزی جشنواره بزرگ هنر ماندگار همه‌روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 12 صبح و 15 تا 18 عصر آماده دریافت آثار ارسالی است، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  همه روزه از ساعت 9 تا 12 با شماره تلفن 08134452281 تماس بگیرند.

 انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات