همزمان با ساير شهرستان هاي استان چهارمحال و بختياري مردم ولايتمدار شهرستان بن در پاسخ به هتك حرمت مقدسات و به آتش كشيدن اموال عمومي توسط آشوبگران ،راهپيمايي كردند .
کد خبر: ۸۹۷۲۹۱۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛در اين راهپمايي خود جوش مردمي كه با حضور خيل عظيم مردم ولايتمدار شهرستان بن برگزار شد ،حضار با لبيك به نداي ولي فقيه زمان امام خامنه اي عزيز بار ديگر با آرمانهاي مقدس نظام جمهوري اسلامي تجديد ميثاق کردند.

در اين راهپيمايي ضمن محكوم كردن حركات نابخردانه و مغرضانه آشوبگران و برخود قاط با عوامل فتنه و آشوب ، از مسئولان خواستند به وعده هاي خود در جهت ايجاد كسب و كار جوانان و همچنين مبارزه با فساد عمل انقلابي نموده و به وضعيت نابسامان اقتصادي و معيشتي مردم  سامان دهند.

اقشار مختلف مردم در اين راهپمايي ثابت كردند كه همواره از اسلام ناب و انقلاب اسلامی  پاسدار خواهند نمود و به دشمنان اجازه دخالت را به دشمنان نخواهند داد.

در پايان اين راهپمايي مردم شهرستان بن ضمن محكوم نمودن حركات سخيف پياده نظام استكبار در داخل كشور اعلام كردند تا پاي جان به پاي انقلاب و نظام و رهبري معظم انقلاب ايستاده اند .

ارسال نظرات