خبرهای داغ:
مراسم اربعین شهادت شهید مدافع حرم، نوید صفری در روز جمعه ۲۲ دی ماه ۹۶ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۲۹۴۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم اربعین شهادت شهید مدافع حرم، نوید صفری در روز جمعه 22 دی ماه 96 برگزار می‌شود. اولین مراسم به این مناسبت از ساعت 14 در قطعه 53  واقع در گلزار شهدای تهران بر سر مزار شهید صفری برگزار می‌شود.

مراسم اصلی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجدجامع امام سیدالساجدین(ع) واقع در خیابان استخر، بوستان ششم غربی با حضور عموم مردم برگزار می‌شود. این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام سیدحسین مؤمنی و مداحی سید امیر حسینی همراه خواهد بود.

نوید صفری یکی از مستشاران زبده نظامی ایران در سوریه بود که بعد از مدتها حضور مجاهدان و مستشار در مناطق مختلف سوریه برای دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام چندی پیش در عملیات آزادسازی شهر البوکمال در استان دیرالزور سوریه به شهادت رسید. نوید صفری متولد 16 تیرماه 1365 بود. او یکی از پاسداران مستشار در سوریه و از دوستان و همرزمان شهید سعید علیزاده و شهید رسول خلیلی بود. شهید صفری که به تازگی ازدواج کرده بود در 18 آبان ماه سال 96 در صحرای المیادین در استان دیرالزور سوریه در سن 31 سالگی به فیض شهادت رسید. شهید صفری وصیت کرد که پیکر مطهرش را در حرم امام رضا علیهم السلام طواف داده و جوار شهید مدافع حرم  رسول خلیلی با لباس پاسداری به خاک بسپارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها