خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانشگاه رازی کرمانشاه:

ارتقای بسیج خواهران دانشگاه رازی به جایگاه مورد انتظار در اولویت است

فرمانده بسیج دانشگاه رازی گفت: هدف ما این است که بسیج خواهران دانشگاه رازی تاثیرگذارتر و فعال تر از قبل بتواند به دانشگاه و جامعه خدمات سازنده ارائه دهد و در جایگاه مورد انتظار قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۷۲۹۶۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه, نشست مشترک بسیج خواهران دانشگاه‌ های رازی و صنعتی کرمانشاه، با حضور فرمانده بسیج دانشگاه رازی و هیأت همراه و همچنین جانشین فرمانده بسیج و دیگر اعضای بسیج خواهران دانشگاه صنعتی کرمانشاه در اتاق جلسات دانشکده انرژی برگزار شد.

 

رستمی، فرمانده بسیج  دانشگاه رازی، در این نشست اظهار داشت: وظیفه سازمانی، ارزشی و انقلابی ایجاب می کند که در صورت امکان بتوانیم به دغدغه های مشترک در مسائل فرهنگی رسیدگی کنیم به ویژه مسائلی که بخش اعظمی از آنها متاثر از وجود بانوان خواهد بود، چرا که زنان می توانند؛ نقش بسیار تاثیرگذار در ارتقای فرهنگ کشور داشته باشند.

 

فرمانده بسیج  دانشگاه رازی ضمن اشاره به اینکه قشر فرهیخته بسیج بانوان کشور می توانند بسیار در جامعه تاثیرگذار باشند، بیان داشت: باید برای این منظور آسیب شناسی صورت گیرد تا بتوانیم بسیج خواهران را در دانشگاه به جایگاه مطلوب برسانیم و نقش بسیج بانوان را در پیشبرد اهداف نظام اسلامی پررنگ تر کنیم .

 

رستمی تاکید کرد: هدف ما این است که بسیج خواهران دانشگاه پیام نور تاثیرگذارتر و فعال تر از قبل بتواند به دانشگاه و جامعه خدمات سازنده ارائه دهد و در جایگاه مورد انتظار قرار گیرد.

 

در ادامه محمدی، جانشین فرمانده بسیج و دیگر اعضای بسیج خواهران دانشگاه صنعتی کرمانشاه، به تشریح فعالیت های بسیج خواهران  در زمینه برگزاری حلقه های صالحین، آسیب شناسی، فعالیت های فرهنگی، جذب نیرو و هماهنگی جهت ایجاد پایگاه بسیج خواهران در دانشگاه پرداختند.

ارسال نظرات