در پی حذف عبارت "اشهد انّ علیا ولیّ الله"؛
معاون پرورشی آموزش‌ و پرورش لرستان برکنار شد که یکی از دلایل اصلی این اتفاق حذف عبارت "اَشْهَدُ أَنَّ عَلِيَّاً وَلِىُّ اللّهِ" از کتاب احکام دوم متوسطه پسران توسط این معاونت است.
کد خبر: ۸۹۷۲۹۸۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، معاون پرورشی این اداره منصوب شده است اظهار داشت: محسن یوسفوند از این سمت برکنار و  محمدحسین احمدی رئیس حراست آموزش و پرورش لرستان با حفظ سمت به عنوان معاون جدید پرورشی اداره کل آموزش و پرورش منصوب شد.

 گفتنی است، یکی از علت‌های برکناری معاون قبلی، موضوع جزوه آموزشی که دارای ایراداتی بود عنوان شده است، معاونت پرورشی آموزش‌ و پرورش استان لرستان در ماه گذشته در اقدامی عجیب عبارت "اَشْهَدُ أَنَّ عَلِيَّاً وَلِىُّ اللّهِ" را در کتاب احکام دوم متوسطه پسران حذف و کتاب را در مدارس توزیع کرد که جنجال زیادی به‌دنبال داشت.

بعد از انتقادهای فراوان آموزش و پرورش استان با عذرخواهی کتاب‌های مربوطه را جمع‌آوری کرد و دو نفر از کارکنان این اداره هم استعفا دادند؛ حجت‌الاسلام کشاورز سرپرست اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان و حجت‌الاسلام پورمند کارشناس قرآن و عترت آموزش و پرورش شهرستان ازنا دو کارمندی بودند که روزهای نخست دی ماه امسال استعفا دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات