خبرهای داغ:
مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه همدان از ارزیابی و نظارت مستمر بر فعالیت ها و برنامه های مدارس علمیه استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۳۰۰۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹

ارزیابی و نظارت مستمر بر فعالیت‌ها و برنامه‌های مدارس علمیه همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سعید هاشمی با بیان اینکه یکی از ابتکارات مدیریت حوزه علمیه همدان سرکشی مدیر و معاونان حوزه استان از مدارس علمیه است، اظهار کرد: سرکشی مدیرحوزه علمیه همدان به همراه معاونان حوزه از هر مدرسه در سال یک مرتبه و سرکشی معاونان از معاونت های مربوطه در طول سال دو مرتبه انجام می شود.

وی ادامه داد: مدیریت حوزه علمیه همدان در طول سال تحصیلی جاری از 6 مدرسه علمیه شهرستان های اسدآباد، بهار، نهاوند، کبودراهنگ، فامنین، سطح یک و سفیران هدایت ملایر سرکشی کرده است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه همدان افزود: در طول سال تحصیلی مدیر حوزه علمیه همدان به همراه کادر علمی حوزه علمیه همدان که متشکل از اساتید سطح عالی حوزه علمیه همدان است از اساتید مدارس استان سرکشی خواهند کرد.

وی ابراز داشت: یکی از مهم ترین مزایای سرکشی از مدارس این است که مدیر حوزه علمیه همدان با مشکلات مدارس علمیه آشنا و مرکز مدیریت در صدد رفع این مساله فعالیت خواهد کرد.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه نظارت و ارزیابی از هر مجموعه ای سبب رفع مشکلات آن مجموعه خواهد شد، گفت: از آنجایی که رکن سرزنده ماندن مجموعه ها به ویژه مجموعه های علمی بسته به نظارت و ارزیابی است، این مسأله باید در تمامی حوزه ها با جدیت پیگیری شود.

وی گفت: در جلسات ارزیابی و نظارت، اساتید مدارس با حضور مدیر حوزه علمیه همدان به بررسی مشکلات طلاب و راهکارهای مدیریتی بهتر می‌پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات