خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه بدخواهان نظام و زخم خوردگان بر موج گلایه ناشی از گرانی‌های مردم سوار شدند تا به خیال خود و اربابان خود ایران انقلابی را از مسیر خارج کنند، گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی هوشیار بودند و نقشه آنان را زود بر آب کردند.
کد خبر: ۸۹۷۳۰۲۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶

مردم با بصیرت ایران اسلامی با هوشیاری  نقشه دشمنان را بر آب کردندحجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن محکوم کردن اقدام اغتشاش‌گران و آشوبگران اظهار داشت: کشورهای سلطه‌گر باید این واقعیت را بپذیرند که ایران اسلامی طرفدار و مدافع حقوق مظلومین و دشمن ستمگران عالم است.

وی افزود: بدخواهان نظام و زخم خوردگان بر موج گلایه ناشی از گرانی‌های مردم سوار شدند تا به خیال خود و اربابان خود ایران انقلابی را از مسیر خارج کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی مابین مطالبه مشروع و به حق که مجرای قانونی دارد تا تخریب آشوبگران که سرنخ آن در دست بیگانگان بود، هوشیار  بودند و نقشه آنان را زود بر آب کردند.

وی یادآور شد: امروز نظام زورگو سلطه با همان سنگ فتنه 88  ملت ایران را محک می‌زند و می‌سنجد و اگر احساس کند که ملت ما حضورشان در صحنه به‌خیال خودشان کم شده است، قطعاً برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی وارد عمل خواهد شد.

قربانی ابراز داشت: ملت با بصیرت ایران طرح‌های فریبکارانه آمریکا را که دست دوستی به سوی آنان دراز می‌کند به خوبی شناخته و می دانند که این جنایتکار عالم  پا در هر جای دنیا بگذارد جز خرابی و ویرانی چیزی به ارمغان نمی‌آورد.

وی عنوان کرد: استکبار باید بداند که ملت ایران گول آنان را نمی‌خورد و آماده است که هر لحظه خلق حماسه‌ای دیگر را رقم بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات