معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اردبیل گفت: پیروزی عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ در دوران جنگ از مهمترین نقاط عطف و درخشنده‌ترین حماسه تاریخ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۹۷۳۰۶۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

عملیات کربلای ۴ و ۵ نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل: سردار محمد رضا نقدی شامگاه دیروز در مراسم یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 با محوریت سردار شهید داور یسری که در مسجد محله نواب صفوی اردبیل برگزار شد اظهار داشت: وقتی همه دنیا در مقابل ایران حامی و یاور صدام بودند کشور ایران به برکت وجود بصیرت و ولایتمداری ملت به تنهایی در مقابل تمامی ابر قدرت های دنیا ایستاد و از حق خود و ارزشهایی که داشت دفاع نمود و این حماسه ای جاوید است که در دنیا نظیر ندارد.

نقدی اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران پرتوان‌ترین نیروی نظامی منطقه و یکی از قدرتمندترین نیروهای مسلح کل دنیا است.

وی افزود: نتیجه مقاومت مردم ایران در طول سال‌های پس از انقلاب این شد که ما اکنون یکی از دارندگان توان موشکی با ضریب نفوذ بالا در سطح جهان هستیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه بااشاره به دو عملیات کربلای 4 و 5 در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: این دو عملیات درخشان‌ترین نگین تاریخ دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: تجربه‌های جنگ‌های بزرگ دنیا همگی با آرایش‌های نظامی در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر رزمندگان ما ایستاد و تصور شکستن خطوط دشمن با محاسبات نظامی کاملا" غیرقابل تصور بود.

نقدی بااشاره به دخالت‌های آمریکا اضافه کرد: استکبار جهانی پس از اقدامات حساب شده ایران یک عقب‌نشینی راهبردی در منطقه داشته است.

وی بیان کرد: فرمول مقاومت از مردم و کشور ما به عراق، سوریه، لبنان و یمن منتقل شد و نتیجه آن تشکیل حشد شعبی و شکست اسرائیل توسط نیروهای فلسطینی و لبنانی در منطقه بوده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: 270 رسانه در سطح دنیا در حال فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی هستند که مقابله با این هجمه رسانه‌های بیگانه نیازمند بصیرت ملت بزرگ ایران است.

ارسال نظرات