خبرهای داغ:
مجموعه «قصه‌های آدم برفی» اثر محمدرضا یوسفی توسط انتشارات مدرسه روانه بازار کتاب شد.
کد خبر: ۸۹۷۳۱۲۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجموعه «قصه‌های آدم‌برفی» نوشته محمدرضا یوسفی از سوی انتشارات مدرسه در یازده جلد منتشر شد.

مجموعه «قصه‌های آدم برفی» با عناوین «آدم‌برفی و نقاشی» با تصویرگری ناهید لشگری، «آدم‌برفی و روسری» با تصویرگری افسانه صانعی، «آدم‌برفی و خرگوش‌ها» با تصویرگری ویدا کریمی، «آدم‌برفی و بهار» با تصویرگری مهسا دره‌التاج تهرانی، «آدم‌برفی و سبزک» با تصویر گری عاطفه  فتوحی، «آدم‌برفی و گرگ سیاه» با تصویرگری زهرا رسولی، «آدم‌برفی و کوهنوردی» با تصویرگری ایلگار رحیمی، «آدم‌برفی و آدم آهنی» با تصویرگری معصومه اعتبارزاده، «آدم‌برفی و کلاه بوقی» با تصویرگری شهرزاد عباسی، «آدم‌برفی و توپ» با تصویرگری نیلوفر برومند،  و «آدم‌برفی و بچه‌ها» با تصویرگری میثم موسوی برای کودکان سه تا هفت سال و گروه‌های سنی پیش‌دبستان منتشر شده است.

کتاب‌های این مجموعه برای کودکان 3 تا 7 ساله، هرکدام در 18 صفحه با شمارگان 1000 نسخه در انتشارات مدرسه راهی بازار شده است.

قصه‌های این مجموعه به موضوعات روزمره تلاش کودکان برای دانستن می‌پردازد، به مفاهیم و مسائلی که کودکان شاید و در مواردی به طور قطع در برخورد با دنیای پیرامون خود به آنها توجه نشان می‌دهند. در این قصه‌ها مفاهیمی مانند شجاعت، ایثار، همکاری و ... در قالب داستان طرح شده است.

مجموعه «قصه‌های آدم برفی» هر جلد در 26 صفحه و با قیمت 7 هزار تومان در چاپ اول از سوی انتشارات مدرسه روانه بازار کتاب شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها