عضو هیئت فتوای اهل سنت جنوب تاکید کرد

ضرورت تاسیس هنرستان در رشته‌های مرتبط با نفت و گاز در قشم

عضو هیئت فتوای اهل سنت جنوب گفت: ضرورت تاسیس هنرستان در رشته‌های مرتبط با نفت و گاز در منطقه شهاب قشم یکی از خواسته‌های مردم جزیره قشم است.
کد خبر: ۸۹۷۳۱۲۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛شیخ محمدعلی امینی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید اعضاء کمیسیون انرژی مجلس از پالایشگاه گاز گورزین قشم با تقدیر از آشوری عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و مرادی عضو کمیسیون انرژی و رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان به‌خاطر کوشش و تلاش برای اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی جزیره قشم، اظهار داشت: امیدواریم با حمایت اعضاء کمیسیون انرژی مجلس، منطقه عملیاتی نفتی قشم شتاب بیشتری در استحصال و استخراج نفت و گاز از میادین مشترک داشته، تا ثروت‌های کشور عزیزمان توسط همسایگان به هدر نرود.

 

وی افزود: همکاری، تلاش و تعاملی که معاون منطقه عملیاتی قشم و مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران با جامعه محلی قشم برقرار نمودند، بر هیچ کسی پوشیده نیست و به نمایندگی از طرف اهالی جزیره قشم از مسؤولین خدوم قدردانی و از وزیر نفت خواستار توجه بیشتر به این منطقه محروم هستیم.

 

مدیر مدرسه علوم دینی سلطان‌العلماء بندرلنگه با تاکید بر اینکه انتظار داریم وزیر نفت در پالایشگاه جدید گورزین قشم که به‌زودی وارد مدار تولید خواهد شد، در جذب نیروهای بومی اختیارات بیشتری به مدیران منطقه قشم تفویض کند، تصریح کرد: ضرورت تاسیس هنرستان در رشته‌های مرتبط با نفت و گاز در منطقه شهاب قشم یکی از خواسته‌های مردم جزیره قشم است که امیدوارم مورد موافقت اعضاء کمسیون انرژی مجلس و همچنین مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره قرار گیرد.

 

در این نشست پس از درخواست شیخ امینی، با حسن نظر کمیسیون انرژی مجلس و شرکت نفت فلات قاره مصوب شد، هنرستان فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مرتبط با نفت و گاز در منطقه شهاب قشم احداث شود.   

ارسال نظرات
آخرین اخبار