سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، سومین المپیاد ورزش‌های آبی و ساحلی شهر بندرعباس را در بهمن ماه برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۹۷۳۱۲۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های شهر بندرعباس و قرارگیری آن در نوار ساحلی خلیج‌فارس باید از این موقعیت و موهبت الهی به بهترین شکل بهره برد و ورزش‌های ساحلی یکی از این بهره‌وری‌ها به شمار می‌رود.

محمدمهدی جهانبخش افزود: با توجه به اینکه در سالیان گذشته نیز بندرعباس میزبانی این مسابقات را عهده‌دار بوده است و طی این سال‌ها استعدادهای خوبی را در ورزش‌های ساحلی کشف کرده‌ایم، امسال نیز این المپیاد در ساحل بندرعباس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سومین دوره المپیاد ورزش‌های آبی و ساحلی بندرعباس در رشته‌های والیبال، هندبال، پرتاب وزنه، قایقرانی، ماهیگیری ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

جهانبخش تصریح کرد: همچنین رشته‌های فوتبال، فوتوالی، دو ۶۰ متر، دو استقامت، جت اسکی، اسکی روی آب، دو-شنا، طناب‌کشی و پرچم در ساحل مختص آقایان در این المپیاد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام از ۱۶ تا ۲۸ دی‌ماه ساعت ۸ صبح تا ۱۷ می‌توانند با مراجعه به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس به نشانی ضلع شمالی بوستان شهید دباغیان، جنب آموزشگاه رانندگی بهار و یا تماس با شماره ۰۹۱۴۰۵۵۴۲۱۸ جهت نام‌نویسی در این المپیاد اقدام کنند.

گفتنی است شرکت‌ها و مؤسسات جهت بهره‌برداری از فضای تبلیغاتی و اسپانسری این المپیاد می‌توانند با شماره ۰۹۱۴۰۵۵۴۲۱۸ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات