رئیس اداره میراث فرهنگی بانه:

۶۱ متقاضی بانه‌ای از تسهیلات مشاغل خانگی در حوزه صنایع دستی بهره مند شدند

رئیس اداره میراث فرهنگی بانه از بهره مدی ۶۱ متقاضی بانه‌ای از تسهیلات مشاغل خانگی در حوزه صنایع دستی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۳۱۳۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعدالله رحیمی خواه با اعلام این خبر اظهار داشت: توجه به صنایع دستی همواره بعنوان یک منبع درآمد برای خانواده‌ها یکی از اولویت‌های این اداره بوده است چرا که این رشته می‌تواند تأثیر به سزایی در ایجاد مشاغل خانگی و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

وی افزود: در همین راستا برای ۶۱ نفر از فعالان حوزه صنایع دستی و جویای کار که متقاضیان دریافت تسهیلات برای ایجاد خود اشتغالی بودند تشکیل پرونده داده شده و در این زمینه به بانگ‌های عامل معرفی شدند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بانه تصریح کرد: برای این تعداد متقاضی ۳۴۰ میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی پس از تکمیل پرونده و مراحل اداری در بانک پرداخت خواهد شد.

رحیمی خواه خاطرنشان کرد: سالانه تعداد زیادی از علاقمندان به رشته‌های مختلف صنایع دستی در کلاس‌های آموزش مربوط به صنایع دستی شرکت می‌کنند و در پایان دوره به آن‌ها مدرک مربوطه از این اداره اعطا می‌شود.

وی یادآور شد: در همین راستا اداره میراث فرهنگی در طول سالجاری کلاس‌های متعددی را در حوزه آموزش مشاغل خانگی متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم منطقه برای علاقمندان و متقاضیان برگزار کرده است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات