فرمانده سپاه ناحیه بجستان خطاب به دولتمردان گفت: بودجه سال ۹۷ باید با رویکردی مردمی مصوب شود تا فشار اقتصادی از مردم که صاحبان اصلی این نظام و انقلاب هستند برداشته شود.
کد خبر: ۸۹۷۳۱۵۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در اولین نشست ستاد دهه فجر ۹۶ شهرستان بجستان در دفتر فرمانده سپاه این شهرستان  ضمن تقدیر از حضور با شکوه مردم در مراسم ۱۴ دی ماه که در بجستان و اکثر نقاط استان خراسان رضوی در راستای تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و در راستای حفاظت و حراست از نظام و ارزش‌های آن برگزار شد، اظهار کرد: حضور مردم ولایت مدار، انقلابی و شهید پرور بجستان همراه با مردم ایران اسلامی نشان داد این ملت پای انقلاب و نظام ایستاده اند و این ماه را می‌توان به ماه بصیرت نام گذاری کرد، ماهی که با بصیرت مردم فتنه‌های دشمنان نقش بر آب شد و نتوانستند کار را بجایی ببرند.

جنیدی ضمن تقدیر از سخنان امام جمعه بجستان در مراسم ۱۴ دی ماه امسال اذعان کرد: سخنران امام جمعه بجستان در این مراسم بسیار شیوا بود که جای تقدیر دارد و در ابتدا با یک تشکر از حضور گسترده مردم آغاز و با بیان تذکراتی ادامه دادند و سرانجام تهدیدات فرا روی این نظام را برشمردند.

فرمانده سپاه ناحیه بجستان به فتنه ۹۶ و علت بوجود آمدن این فتنه پرداخت و تصریح کرد: فتنه ۹۶ اول با مبنای معیشتی راه افتاد، اما مثلث شوم «امریکا، اسرائیل و ال سعود» که همیشه گوش بزنگ هستند تا با اولین جرقه جریان را منحرف و به سمت نیت‌های شوم خود که دلسردی مردم از نظام است سوق دهند، در راستای این نیت شوم وارد شدند، اما سرانجام همین مردم و با بصیرت بالایی که دارند تو دهنی محکمی به امریکا و هم پیمانانش در منطقه زدند.

وی به جریان سازی‌ها در فضای مجازی پرداخت و عنوان کرد: ۲۶ درصد از جریان سازی‌ها در راستای حمایت از فتنه ایران در فضای مجازی منشا داخلی دارد و این در حالی است که این جریان سازی‌ها بیشتر از همه در امریکا و بعد اسرائیل و سرانجام عربستان صورت می‌گیرد که می‌توان با نگاه به این آمار فهمید کمترین جریان سازی‌های رسانه از داخل است و عربستان نیز با ۲۷ درصد بیشتر از ایران در جریان سازی‌های فضای مجازی نقش ایفا می‌کند.

جنیدی در ادامه به نقش تاثیر گذاری ایران در معادلات منطقه پرداخت و اذعان کرد: دشمنان قسم خورده این نظام همه ترس و واهمیشان از تاثیرگذاری این کشور در منطقه است و برای اینکه این نقش را کم رنگ و از بین ببرند و از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده سپاه بجستان در ادامه ضمن اینکه صاحب و مالک اصلی این انقلاب و نظام را مردم دانست، خطاب به مسئولان و نمایندگان مجلس تاکید کرد: تاریخ به خودش همچون مردم ایران ندیده و این ملت از مردم دوران پیامبر(ص) برتر هستند و این را با حضورشان در حفظ و حراست از اسلام به مراتب نشان دادند، صاحب و مالک این نظام و انقلاب مردم هستند و نمایندگان مجلس و مسئولان به این امر واقف باشند، بودجه سال ۹۷ را با رویکردی مردمی مصوب و فشار را از مردم کم کنند نه به سمت بیشتر کردن این فشار‌ها قدم بردارند.

پیش از صحبت‌های جنیدی در این نشست مدیریت‌های مختلف سپاه بجستان به تبادل نظر در راستای برگزاری هر چه با شکوه‌تر دهه فجر امسال پرداختند و همه تاکید بر نوآوری در برنامه‌ها داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها