مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: برخی مشکلات اقتصادی در کشور بوده که مسئولین باید پاسخگو باشد اما در عین حال بصیرتمان باید بالا باشد و فتنه‌گران شعارهای خطرناک مانند نه غزه و نه لبنان دادند که خطرناک ترین شعار این است.
کد خبر: ۸۹۷۳۱۵۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، راهپیمایی پرشکوه مردم ساری مرکز مازندران علیه هنجارشکنان و تبعیت محض از ولایت فقیه عصر امروز در ساری برگزار شد.

این مراسم با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، جانبازان، مدافعان حرم و اقشار بسیجی، بازاریان و صاحبان صنوف از میدان شهید قاسمی تا میدان شهدای ساری برگزار شد.

در این راهپیمایی، مردم همیشه در صحنه مازندران با دادن شعارهایی نظیر مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار هرگونه اقدام ددمنشانه منافقان کوردل و دخالت آنان در جمهوری اسلامی را محکوم کردند.

این افراد همچنین خواستار توجه ویژه سران سه قوا برای رفع مشکلات مردم شده و از آنان خواستند تا فکری برای رفع مشکلات معیشتی و شغلی مردم کشور کنند.

حجت الاسلام والمسلمین یدالله غلامی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران در مراسم راهپیمایی علیه هنجارشکنان در میدان شهدای ساری با تقدیر از حضور پرشور مردم مرکز استان در راهپیمایی امروز ساری، گفت: راهپیمایی با بصیرت امروز پاسخی مناسب علیه فتنه و آشوبگران گذشته است تا دشمن بداند ملت ایران بیدار است.

این مقام مسئول در سپاه مازندران افزود: سئوال اینکه چرا ملت ما 40 سال پای نظام و در مقابل فتنه ایستاده است و همانند روزهای نخست انقلاب با شور، شعور و بصیرت در صحنه حاضر است پاسخ آن است که انقلاب اسلامی ما بر خلاف انقلاب‌های دیگر است و ریشه اش در قرآن و انقلاب سید شهیدان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران بیان کرد: دشمن بداند مردم ما مسلمان هستند و پای نظام می‌مانند و هزینه آن را با جان دل پرداخت می‌کنند و بودند خانواده‌هایی که چندین فرزند خود را تقدیم انقلاب کردند و باز نیز خود را بدهکار نظام می‌دانند.

حجه الاسلام والمسلمین غلامی بیان کرد:  مشاهده کردیم دشمنان فردای پیروزی انقلاب غائله کردستان، ترکمن صحرا، قم، سیستان، آمل، جنگ تحمیلی، کردستان، تحریم، فتنه‌ها و گروهک‌های ملحد را راه انداختند و علما و دانشمندانی مانند دستغیب‌ها را با بمب‌هایشان تکه تکه کردند و هر روز بر دشمنی آنان افزوده شد اما بدانند ملت ایران پشت ولی فقیه است و دست از آرمان‌های شهدا وامام شهدا نخواهد کشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: برخی مشکلات اقتصادی در کشور بوده که حکومت باید پاسخگو باشد اما در عین حال بصیرتمان باید بالا باشد و فتنه‌گران شعارهای خطرناک مانند نه غزه و نه لبنان دادند که خطرناک ترین شعار این است.

غلامی افزود: دلیل خطرناکی این شعار آن است که امنیت برای هر کشوری مانندهر موجود زنده ای است که برای تامین امنیت هر کشور دو مرز جغرافیایی و مرز سیاسی است که ملتی می‌تواند امنیت سیاسی داشته باشد که مرز سیاسی را بیرون از مرز جغرافیایی تامین کند و اکنون سوریه، لبنان، غزه مرز سیاسی ما بوده و عصبانیت دشمن به این دلیل است که در این مرز دشمن را زمینگیر کردیم.

وی افزود: این انقلاب برای یک نفر و یک گروه و جناح نیست ریشه اش در قرآن و عاشورا است و در صحنه می‌مانیم تا پرچم را به دست صاحبش امام زمان برسانیم و در مقابل شعار فتنه‌گران می ایستیم و دیدیم مردم آگاهانه با مسائل برخورد کردند و در مقابل فتنه‌گران و دشمنان ایستادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها