پیگیری بسیج درمورد مطالبات رهبری درباره نخبگان/6
ایرانپور بیان داشت: اگر مسئولان به فرمایشات رهبری در مورد حمایت از نخبگان عمل کنند شرایط کاری ما مخترعان بهتر و پیشرفت علمی کشور هم سرعت پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۷۳۲۳۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

احمدعلی ایرانپور مخترع و نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاکیدات مقام معظم رهبری بر نخبه باوری مسئولان و حمایت از نخبگان علمی اظهار داشت: اگر مسئولان به فرمایشات رهبری در مورد حمایت از نخبگان عمل کنند شرایط کاری ما مخترعان بهتر و پیشرفت علمی کشور هم سرعت پیدا خواهد کرد.

وی افزود: هر یک از مسئولان در برابر نخبگان و مخترعان علمی کشور مسئولیت و وظیفه حمایت مادی و معنوی دارند. وقتی یک نخبه برای کشورش محصولی را اختراع و طراحی می کند در حقیقت به نفع مملکت خود کار می کند و این مسئولان هستند که باید نخبگان را جدی بگیرند.

ایرانپور تصریح کرد: اولین فایده حمایت مسئولان از نخبگان، جلوگیری از واردات به ایران و افزایش صادرات به کشورهای خارجی است که در نهایت به نفع نخبگان، تولید کنندگان و مردم کشورمان است.

این نخبه بسیجی در پایان گفت: انتظار بنده به عنوان یک مخترع از مسئولان این است که ما را جدی بگیرند و از ما حمایت کنند تا بتوانیم انگیزه و ایده های خود را دنبال کنیم.

 

ارسال نظرات