خبرهای داغ:
مصطفی محمدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شال در اغتشاشات اخیر در شهرستان تاکستان توسط عناصر ضد انقلاب از ناحیه پا بر اثر اصابت گلوله مجروح شد و الحمدلله وضعیت فعلی این بسیجی رو به بهبودی است.
کد خبر: ۸۹۷۳۲۵۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، دکتر مرتضی موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین،مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین، سرهنگ مهدی طاهرخانی رئیس بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس استان قزوین، فرمانده سپاه ناحیه بسیج امام علی (ع) تاکستان از جانباز اغتشاشات اخیر در شهرستان تاکستان عیادت کردند.
مصطفی محمدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شال در اغتشاشات اخیر در شهرستان تاکستان توسط عناصر ضد انقلاب از ناحیه پا بر اثر اصابت گلوله مجروح شد و الحمدلله وضعیت فعلی این بسیجی رو به بهبودی است.
گفتنی است در حاشیه این عیادت ، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور با برقراری تماس تلفنی با مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شال جویای سلامتی و آخرین وضعیت ایشان شد.
در کشور نظام مدیریت وجود ندارد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از نیروی انتظامی و بسیج اظهار کرد: ما باید قدر مردم خوب ،فهیم و بصیر کشورمان بدانیم، که علی رغم نارضایتی از موضوعات اقتصادی کشور و تحمل فشار اقتصادی، به محض احساس نفوذ دشمن در صفوف مردم معترض مسیر خود را از فتنه گران جدا نموده و به موقع در حمایت از نظام اسلامی در صحنه حضور یافته و توطئه فتنه گران را خنثی نمودند.
موسی‌خانی با بیان اینکه ما در کشور نظام پزشکی ،مهندسی، روان شناسی داریم گفت: متاسفانه در کشور نظام مدیریت نداریم و به همین جهت شاهد مدیریت قوی و جهادی نیستیم.
این مسئول ادامه داد: به طور مکرر در کشور مشاهده می‌شود افرادی بدون تجربه و تخصص در راس برخی امور و مدیریت‌ها منصوب می شوند،که کارایی لازم را ندارند
وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب بیان کرد: به یاد دارم که مقام معظم رهبری فرمودند: اگر به فرض محال زمان به عقب برمی‌گشت ،من دست از کار برمی‌داشتم و به تربیت مدیر می پرداختم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با تاکید بر اینکه مهم‌ترین نکته حفظ وحدت بین نظام و مردم است خاطرنشان کرد: امیدوارم دولت با تدبیر به نارضایتی‌ها و مطالبات مردم پاسخ گو باشد.
9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها